Nekad capybara | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CWP_REAL

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199033983547/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? 𝕄𝕣.ℙ𝕣𝕖𝕥𝕥𝕪𝕔𝕒𝕡𝕪𝕓𝕒𝕣𝕒#0930

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Malte hjert och är 23 år. Emil Kommer från ukriana. Malte hade en bra uppväxt. Med både mamma och pappa. Han brukade hänga med sin bror kalle johansson. Kalle var också med. Men Det var en natt då Malte sov när han plötsligt hörde sirener. Malte fattade direkt att det var något på g. Han sprang ner för trappen och skrek till mamma och pappa. De hade redan börjat paka och var på väg till bilen. Maltes mamma sa att det var krig. Malte fattade. Pappa sa att det var ryssland som hade börjat ta sig in i landet med militärt fordon och håller på att förstöra. De åkte en lång stund. Malte satt där bak rädd. Och ville bara där ifrån. Tills de kom till sverige till en stad som heter drömstaden. Emil och hans mamma & pappa var glada att de slapp undan allt krig. Emil och hans familj försöker nu starta ett nytt liv i unive. Och framöver söka om medlemskap i sverige.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan bidra till bra rp nivå och försöka hålla ett hålbart community med er och inte lalla utan följa de regler som finns!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och att hålla bra koll på mitt eget rp så det inte går ner och försöker hålla det så stadigt som det går för att pålätta rp nivån!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte ska rpa för att vinna asså att bara rpa så got du kan och förlorar du så är du ute!

Hur hittade du Unive? Jo jag har ju scrollat på server list och kollat med vänner!

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Godkänd, du klarade din muntliga intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka