Nekad Capy | Medlem ansökning [yrrol1022]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Capy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? anton414

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2014

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Samuel svensson 2001

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig snäll och bra personlighet.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag heter samuel och jag bodde på gatorna och va inblandad med massa knark och vapen ända sen jag va liten hade jag altid viljat vara en pizza bakare med hans vän robert. robert levde på samma gator fast han e mycke älder än samuel. samuel älskade pizza redan när han var ung han såg fram emot att jobba med robert. för mina framtids planer vill jag bara starta mitt egna företag

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra bra med unives rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska vinna och bidra med en bra rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM står för random death match där man t ex slår eller dödar nån utan anledning. vdm står för vehicle death match d'r man t ex kör över nån utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
du behöver läsa på lite fler regler

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka