Accepterad CaptianSwimSwam | Medlem ansökning [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrSwimSwam

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198289981138/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Hurkan#8231

Vad är ditt födelsedatum? 24 februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Jönsson och han är 43 år gammal. Under hans uppväxt har han tvingats flytta runt mycket, då hans pappa har träffat flera nya tjejer efter att han skilde sig med sin mamma. Han flyttade hemifrån direkt efter gymnasiet och sökte då till KTH, där han utbildade sig utbildat sig till ingenjör. Vid 24 års ålder fick han sitt första jobb på ett byggföretag som ingenjör, där han hjälpte arkitekterna med att designa några av de blivande byggnaderna i Unive. Efter att ha jobbat där i 10 år slutade han på företaget och började utforska resten av livet. I Unive letar han nu efter nytt jobb, men har problem med att hitta någon som vill anställa honom. Men han försöker nu att söka sig till Securitas.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att starta en "karriär" i FiveM servar. Jag är helt ny till FiveM men inte till rollspel, alltså vill jag testa på Unive som verkar vara den bästa svenska server som fortfarande är aktiv. Jag har dessutom hört att det är en väldigt bra server att spela på av vänner och vill därför ge den ett försök och testa en ny sorts rollspel. Innan jag började spela här så har jag kört en hel del rp-spel på roblox som bland annat ER:LC, där jag har kört på några svenska rp-servrar. Men nu ser jag fram emot att köra en mer realistisk RP på FiveM.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att förbättra de rollspel som redan finns genom att delta och starta upp många olika scenarion. Jag kommer även försöka att va väldigt aktiv och fokusera på Unive som mitt primärspel. Sen så kommer jag med mina tidigare erfarenheter av rp-spel utveckla och förbättra servern så mycket som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär kort sagt att man spelar på det sättet att man inte alltid är den som ska "vinna" scenariot. Man måste ibland spela så att andra "vinner" scenarion för att stärka rollspelet. Om man alltid vinner scenarion kommer rollspelet förstöras och ingen kommer att ha kul.

Hur hittade du Unive? Genom Discord, och andra personer jag känner från andra rp-spel som jag har spelat tidigare.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka