Nekad CaptianSwimSwam | Chef-jobb ansökan [Securitas] [Pontuz08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrSwimSwam

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Hugo

Vad heter du på discord? MrSwimSwam#8231

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i cirka 4 månader började typ i början av november om jag mina rätt.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att fortsätta jobba aktivt med att både öka upp aktiviteten men även förbättra arbetet och RPn för alla på Securitas. Jag har under tidigare perioder lockat våra anställa med bonusar och nya roliga arbetsuppgifter för de som är aktiva. Jag skulle även försöka jobba aktivt med att få igenom en del saker från er jobbansvariga som skulle förbättra både RP och aktivitet. Där skulle jag bland annat vilja få in ett riktigt kontor gjort för Securitas, då vi är det ända företaget på servern som inte innehaver detta. Jag skulle även vilja försöka få tillbaka skyddsvakter då det är något som många är intresserade av att rpa som. Detta skulle dock kräva att vi får tillgång till ett tjänstevapen så som polisen. Jag skulle även vilja få in betydligt mer kläder för Securitas då jag känner att vi har väldigt lite uniformer att använda oss av. Jag kommer även attt forsätta på Carls spår när det gäller mer advancerade utbildningar där personerna faktiskt både lär sig och blir testade på deras kunskaper. Sen så skulle jag återskaffa en del system som vi tidigare hade på Securitas när jag var biträdande chef förut.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat inom Securitas vid 2 olika tillfällen och båda gångerna har jag varigt biträdande chef, jag har alltså mycket erfarenhet av både Securitas och chefspositioner.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag spelar frekvent på unive jag är oftast inne varje dag om jag inte har mycket i skolan. Jag läser nämligen natur natur på gymnasiet så de kan bli en del plugg ibland.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart det skulle inte påverka min framtida tid på servern då jag redan nu tycker det är väldigt roligt att bara va biträdande chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope unive är den ända fivem servern jag någonsin har spelat på.

Har du läst våra Regler? Ja det är självklart, de gjorde jag ju redan innan jag tog min medlemskaps intervju.

+rep Riktigt jävla duktig på alla yrken han jobbar på. Kommer klara dehär utan problem

+rep han här har varit securitas biträdande innan. Vilken grabb han tar mycket annsvar och får sercuritas att bli rolig. Han får igång aktiviteten bra också. Han kommer passa mycket bra på securitas som chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka