Accepterad CaptainGuzco | Medlem ansökning [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

CaptainGuzco

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198326659305/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf Lindgren

Vad är ditt discord namn? CaptainGuzco#1785

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ragnar och är 35 år gammal samt är han uppväxt i en medelklass familj. Han har vart polis men han är även mycket intresserad i bilar. Ragnar är en bra medmänniska och är en bra privatperson, som alltid försöker få folk på ett glatt humör. Han gillar att umgås med kompisar och gillar att hitta på olika aktiviteter. Han följer alltid lagen och uppskattar alla människor för hur dem än är och vilket yrke dem än håller på med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem på Unive är främst för att jag vill bidra till en bra och härlig RP. Jag vill att alla ska ha det kul och roligt men jag vill även bidra till att RP blir så bra som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med erfarenhet inom RP samt med en seriös RP. Jag kommer även såklart bidra med en rolig RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela för sin egen vinning i ett scenario. Man ska RP:a utifrån scenariot och blir det så att scenariot ser ut att gå till motpartens vinning så är det lugnt med det, man behöver inte alltid vinna ett scenario, det främsta som gäller är att RP:et blir som bäst.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på servern förut, men tagit lite pauser. Sedan så har jag vänner som spelar på servern.

Tillbaka