Accepterad CaptainGuzco | Ban överklagan [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CaptainGuzco

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198326659305/

Ditt Hex-ID: 110000115d6b8e9

Vad är din discord tagg? CaptainGuzco#1785

Vem var det som bannade dig? Wagner

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Skärp dig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffen tyckte att jag och min kollega gjorde fel som rammade en qpark bil som tog upp en man misstänkt för att ha burit en kniv. Staffen sade att de ville ha ett längre scenario och att de var orealistiskt att ramma bilen och använda elpistolen på en mannen när han flydde för fots. Supporten sade också någonting angående att dem var tjocka och inte var lika farliga. Jag kan hålla med om det men måste dock säga att man visst kan vara lika farlig om inte farligare också, ett exempel kan väll vara Pablo Escobar som klassas som en av de farligaste männen genom tiderna. Men förstår vad staffen menar då dem inte såg ut att vara speciellt farliga eller kriminella.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega jagade en man som precis flydde från oss misstänkt för att ha burit kniv. Min kollega rammade bilen, från min vinkel så såg rammningen inte speciellt hård ut men den kan ha varit det. Personerna i den andra bilen kör sedan vidare och stannar lite längre fram och kliver ut ur bilen, och då väljer jag att sjuta min elpistol på mannen som burit kniven och sätter han i handsfängsel och påbörjar en eskotering på mannen tillbaka till fängelset. På vägen mot fängelset fick jag bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte säga att det var en felaktig ban eftersom att jag kunnat göra det annorlunda.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått två tidigare bans, varav en var att jag powergamade. Det var när jag var ny till rp. Jag krockade i en vägg när jag blev jagad av polisen och sprang ifrån platsen helt oskadad. Sedan så har jag som jag tycker fått en felaktig ban som var att jag körde som en dåre. Det stog att jag inte lyssnade på varningar som jag fått och därför fick jag bannen. Själv så hade jag inte fått några varningar och det var därför jag tyckte att det var en felaktig ban. Det som hände precis innan då var att jag körde i min bil efter min kompis som övningskörde och fick sedan en ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunnat förändrat och borde ha förändrat var att jag inte skulle skjutit honom med min elpistol och skulle istället fortsatt jagat honom för fots tills jag kommit ifatt honom om tacklat honom istället. Sen hur jag och min kollega skulle kunnat göra bättre är att vi kunnat dra ut på scenariot mera och inte ha rammat bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag tycker att man lär sig mer och mer för varje ban då man lär sig av sina misstag och inte gör om dem.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka