Inaktuell CaptainGuzco | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CaptainGuzco

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198326659305

Ditt Hex-ID: 110000115d6b8e9

Vad är din discord tagg? captainguzco

Vem var det som bannade dig? Fiveguard Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var en felaktig anticheat ban när jag testkörde en import via importlistan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på Bäckhäst och kollade importlistan. Därefter hittade jag en import jag var sugen på att testa. Jag hann köra bilen i ungefär 2 sekunder innan jag blir anticheat bannad. Fick höra i efterhand att det var strul på testkörningen och att folk blivit anticheat bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig anticheat ban då jag inte gjorde något fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått 4 tidigare bans vilket är över 4 år. Sedan tror jag inte jag varit bannad sedan 2022 så jag har definitivt lärt mig av mina bans. Jag kan reglerna och följer reglerna till fullo.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte testkört bilen, då det var något fel på den funktionen för tillfället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid läsa Unive dc innan jag gör något ingame.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut till hundra procent!

Sätter denna som inaktuell då du redan har fått unban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka