Nekad CaptainFallaway | Ban överklagan [kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

CaptainFallaway

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198855553493/

Ditt Hex-ID: 1100001355d01d5 (Hex)

Vad är din discord tagg? CaptainFallaway#2242

Vem var det som bannade dig? inge stark, tror jag har hette

Hur lång tid var din ban? jag blev avstängd

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag gick in i ett gäng hus

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att man inte får göra det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var nyfikna och var på äventyr runt i unive staden och så såg vi att man kunde gå in i maze bank och gjorde det ut av nyfikenheten och då när vi gick in så skrev inge stark man får inte vara inne i gänghus, annanrs blir det ban. När vi såg han skriva det så sprang vi ut och sa ok i chatten och det var då jag blev avstängd jag och min vän.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för att vi lydde han och sprang ut därifrån när vi såg att han skrev det och då skrev jag "ok" i chatten. och när vi gick ut så blev vi avstängda, vi var så sagt bara nyfikna och gjorde ett misstag och han banande oss utan en chans att få säga förlåt för att vi inte visste den regeln.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var för att jag var ooc och lalla, som jag nu har upsätt och lärt mig konsekvensen för att jag gjorde det och så sätt förbättrats som en RP spelare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skriva förlåt till modden, Men det är inte mitt fel för att han var för snabb och girig att banna oss så att jag inte hade en chans att göra något åt det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte gå in i gängbyggnader, och försöka kontrollera nyfikenheten med etik.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka