Nekad Captain_End | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Captain_End

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Karlsson

Vad är ditt discord namn? end1466

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Falk Berg när han var 19 år gick han miste han sin dåvarande flickvän Maria samt deras ofödda barn då Maria blir påkörd av en smitare. Falk Berg tog händelsen mycket hårt och gick inte ens på begravningen. Han bestämde sig för att gp med i brottsligheten och börja sälja droger. Falk Berg som vuxen kriminell med många års erfarenhet bland annat inom Knarkförsäljning, Vapenhandel, Våld och Olaga hot ett flertal gånger. Han gick ofta sin egen väg och använde gärna våld och vill ofta inte prata ut saker. Falk Berg var dock hela tiden bara fokuserad på att brott ska göras och såg världen som svarta eller vita schackpjäser. Han skulle senare skapa ett gäng med sina kompisar Arash Heidari.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För det första, seriös RP och jag vill hjälpa till med RP, konversera och göra saker med så många som möjligt. Men jag vill även skapa olika gäng scenarion på servern.
an man förhandla med polis att till exempel ge dem en gissla för att frå fri passage och åka med sin bil en bit till de följer efter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel när man rånar en butik eller andra livsmedelsbutiker osv så k

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Toxicitet att man ska behållal en välvillig ton och undvik misstänksamhet, aggressivitet eller provokationer. Kriminalitet Använd inte communityt eller servern som en plattform för kriminell verksamhet eller handlingar som strider mot svenska lagar. RDM (Random Deathmatch) Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat några gånger på fristaden roleplay m.m.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt snäll, omtänksam och mogen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka