Nekad Caprio | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Caprio

Icke Medlem
Meddelanden
443
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387392266/

Ditt Hex-ID: 11000015510390a

Vad är din discord tagg? Caprio#6183

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230122_214514.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade crackade mods filer i min dator som inte ens funkade eller var aktuella. De funkade inte ens när jag satt i support med vo11ce. Jag fick istället en massa jävla virus. Kortfattat: jag laddade ned skit igår, jag raderade det igår pga att jag inte vill vara dum i huvet. o grejen jag laddade ned visar vad ag har raderat från min dator. Jag nekade inte till att jag hade laddat ner det. Men ingen vill tro på att jag raderade det och att mod menyn inte funkar. har bevis som jag kommer skicka också med bilder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev pc checkad o hade en massa virus mods som jag trodde var raderade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var korrekt men lite felaktigt från mitt perspektiv då "modfilerna" inte ar mods utan virus.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte laddat ner virus som såg ut som mods.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte ladda ner allt man ser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

1678745376325.png
2023-03-12 var den ner laddad
1678745454207.png
2023-03-12 samma sekund borttagen då jag inte vågade öppna den eller använda och hade inte ens tanken om att använda.

så kallade "moddet" e virus i min dator då den var tydligen crackad och jag har bevis på att jag har samma fil från 2022 som jag hade utan at lägga märke till.
1678745665425.png

Söker ni på google så står det till och med att crackade versionen inte funkar, plus så vet vo11ce också att de var crackat men han visste inte att den inte funkade.

Jag hade andra administratörer inne i min dator som försökte nå mina filer, men jag lyckades använde malwarbytes o radera all virus och andra personer som var kopplade till min dator. Fråga de ni blackade med mods att den crackade inte funkar och att de e virus, jag ska inte sitta här och ljuga, jag döljer inget, därmed ljög jag inte heller i support.

pallar inte dumförklara mig, har ba motbevisat jag inte har använt fungerande aktuella mods.

Att du ens laddar ner sånt här det säger en del om dig och det räcker för oss att som underlag för att vi ska kunna säga " vi vill inte ha dig på servern ", där av mitt beslut nedan. Sen att du håller på ringa staffs på dolt nummer gör saken 100x värre tyvärr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka