Nekad capppelito | Medlem ansökning [Trippy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

capppelito

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? GUSTAV

Vad är ditt discord namn? cappe2010#6742

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2023

Berätta om din karaktär. han heter Gustav svensson och han är 24 år. Han gillar att meka med bilar och det gör honom glad. Hans föräldrar bor kvar i New York med hans syskon som heter Lea och Benji. dom är 12 och 10 år. Men Gustav brukar inte träffa sin familj så ofta så han vill få medlemsskap in denna stad så han kan skaffa sig ett jobb och ett nytt liv så han har råd till att hälsa på sin Famlij i New York. När han gick i skolan i New York så var han mobbad och hade inte så mycket vänner så han vill börja på nytt i denna stad

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en rolig karaktär och jag kommer bidra med rolig och social rp och inte spela efter vinst. jag vill nå en så hög rp nivå som möjligt och skaffa ett roligt jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara ska bry sig om sig själv och att bara jag ska vinna i ett scenario. I ett scenario ska det vara kul för båda parterna och alla ska ha det kul när dom rpar. och man ska inte spela för makt o pengar

Hur hittade du Unive? jag hitta unive genom kompisar som spelar och genom massa youtube videos

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka