Nekad cappekungen07 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cappekungen07

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Olsson

Vad är ditt discord namn? sappe69#1745

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Greger Nilsson och han är född 1988-05-28 (35 år gammal). han kommer från Tyskland men tvingades åka från landet vid 4 års ålder (1992) pågrund av att mina föräldrar dog och det var en dam som adopterade mig här i Sverige. När det hade gått några år så Dog damen som adopterade mig. Vid den här tidpunkten var jag 16 år gammal. Detta gjorde att jag började jobba och tjäna egna pengar. Jag jobbade ihop en egen lägenhet och då visste jag med säkerhet att jag hade en plats att bo på. Jag jobbade varje dag fram tills att jag blev 28år gammal. Då gjorde jag så att min bror kunde komma och hälsa på mig och det visade att det var det bästa jag någonsin gjort. Min bror bodde kvar i Tyskland och han blev superglad när jag köpte en flyg biljett till han. Han stannade här och trivs super bra här. Största intresset för Greger Bilar och att jobba han gillar allt inom bilar men gillar främst att skruva i dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hålla en så seriös/positiv rp och som jag möjligtvis kan behandla folk som jag själv vill bli behandlad. Hitta nya vänner inom staden och få nya medlemmar att känna sig trygga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex. Att jag jobbar i en butik eller annat ställe där man jobbar och har en peng i kassan. Och det kommer in en man med vapen som är maskerad då hade man inte sprungit iväg alla hade nog bara lyssnat på dom och gett dom pengarna om det skulle vara verkligt. Men det jag menar är att man ska hålla en seiös rp och tänka efter vad man hade gjort i det verkliga livet.

Hur hittade du Unive? Några av minna vänner spelade på servern och jag tyckte att det lät som en kul grej så jag testade.

Nekad, utveckla din karaktärs personlighet, hur den är som person och punkten:Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Suntförnuft är inte samma sak som att spela för motpartens vinst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka