Nekad cappe23 | Medlem ansökning [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cappe23

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198353709781/

Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? Cappe#1591

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Örjan Lax och är 50år, är rolig och en bestämd man som älskar att hänga med kompisar och vara social. Jag har jobbat som mäklare mina första år som yrkesman, men har även varit chef på Mekonomen. Jag har jobbat i Georgia i något år, sedan bestämde jag och min flickvän oss för att flytta tillbaka till Sverige där jag fick jobb på “Polismyndigheten”. Jag har nu flyttat igen och vill fortsätta min upplevelse här. Min uppväxt har varit riktigt bra vilket gör att jag är en stabil person idag utan några problem. När jag var typ 4 år började jag få upp intresset för att vara polis, det var det ända jag tänkte på och längtade tills jag blev äldre och kunde utbilda mig. Jag tappade sedan det när jag blev äldre och ville inte bli polis längre. Jag växte upp med en fungerande familj med en mamma, en pappa och min Syster Lina. Jag hade riktigt bra betyg och blev inte mobbad och var inte taskig mot någon, detta gjorde att jag var populär och hade och har många kompisar. I framtiden är mitt mål att bo kvar i denna stad och utveckla mitt yrkesliv här.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med en seriös inställning med mycket nya ideer. Kommer även göra det bästa jag kan för att bidra till en så verklig RP som möjligt och fullfölja detta till 100%. Min karaktär kommer att vara ute & röra sig mycket för att knyta kontakter & ha en god tid i staden. Samt så kommer jag att utföra roliga, unika och proffsiga scenarion. jag vill skapa unika scenarion som kan stå ut lite.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att kunna utveckla och förbättra min rp och kunna ha så kul som möjligt med min rp. Jag vill också kunna lära ut och förändra rpn på servern. Målet med denna servern för mig kommer vara att bli polis eller Mekaniker då de känns som bra och enkla sätt att komma in i RPn på servern och enkelt sätt att starta många scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för att man själv tycker de ör roligt de ska vara roligt för båda i ett senariom varken man vinner eller förlorar.

Hur hittade du Unive? har spela på den förut men nu vill jag ta de hära på en ny nivå

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka