Accepterad cappe171 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cappe171

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: cappe171

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198835450752

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Cappe#1591

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Håkan Svensson. Håkan är en person som vill följa lagen och vill komma in i Polis branshen och hjälpa sin stad på bästa sättet med all kriminalitet. Håkan växte bara upp med sin pappa och en store bror. Håkans pappa blev skjuten av en som försökte råna hans pappa så han dog. Håkans store bror kanrkade ihäll sig efter Pappans död. Och Håkan ville aldrig bli så och ville bli en polis när han blev större

Varför ska just du bli whitelistad? Så jag kan söka till polisen och andra jobb om det skulle behövas. Jag kan rpa bra och är en seriös spelare

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna server är bra och så att jag kan söka vilket jobb jag vill

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har spelat tidigare och har erfarenheter men har nytt steam konto för att mitt gamla blev hackat

Hur hittade du Multistaden? På FiveM och det var en som streamade Multistaden

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen annan

Utveckla dina svar på ”Varför ska just du bli whitelistad” samt lite på ”berätta om din karaktär” :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka