Nekad Cappe1 | Medlem ansökning [ABBBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cappe1

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? lenny

Vad är ditt discord namn? lennyfinnen1824

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter lenny o hane 26 år gammal, lenny är ifrån finland, lenny har haft en jobbig uppväxt pga hans familj va riktigt fattiga så lenny började snå grejer och slå människor, polisen kom och grep lenny för misshandel och snatteri, han fick 6 månader och när han kom ut så flyttade han till en stad som heter unive, han skulle vilja sluta med kriminella och bli polis eller jobba på mekonomen för det tycker han om. lenny vet mycke om bilar och bil delar så de skulle han passa in.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga och bra scenarios och bra RP har redan haft medlem o krim här förut men blev kickad ur dc o fick göra allt om, jag kan mycket om RPn i unive o vet hur de funkar, känner redan många så kommer få in RPn o känna alla direkt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att den andra parten ska också ha en mening i scenariot, det menas också med att den andra parten ska också ha lika roligt som den ena i ett scenario och att den andra parten ska ha lika bra rollspel som den andra annars kan det bli dålig rp. och man ska inte bara göra roligt för sig själv

Hur hittade du Unive? yt o fivem listan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka