Nekad Cappe1 | Ban Överklagan [tacos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cappe1

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199499033129/

Ditt Hex-ID: steam:11000015bb7ba22

Vad är din discord tagg? cappish@1468

Vem var det som bannade dig? tacos/reaperNSP

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var så här att jag skulle lämna mitt gäng och gjorde så att jag skriver till 3-4 pers ig på mobilen att jag lämnar pågrund av att jag inte passar in då dom riktar vapen mot mig när dom tror att jag har sagt att det är ett piss gäng men de har jag inte gjort så jag skrev det till 3-4 pers då och sen så hade jag inte bossens nummer ig så att jag tar konakt med han på dc och bara sa till han att jag lämnar gänget då menar jag inte ooc liksom så att jag skriver till han för att skippa scenario ig utan jag skriver till han för att informera han bara

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så här att jag skulle lämna mitt gäng och gjorde så att jag skriver till 3-4 pers ig på mobilen att jag lämnar pågrund av att jag inte passar in då dom riktar vapen mot mig när dom tror att jag har sagt att det är ett piss gäng men de har jag inte gjort så jag skrev det till 3-4 pers då och sen så hade jag inte bossens nummer ig så att jag tar konakt med han på dc och bara sa till han att jag lämnar gänget då menar jag inte ooc liksom så att jag skriver till han för att skippa scenario ig utan jag skriver till han för att informera han bara

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan tycka att den är rätt och fel för jag tror dom missuppfattade min text till bossen då jag skrev till han på dc

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 o den var felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde struntat i att skriva till han på dc men jag var desperat och som sagt menade jag inte att ta det som en ooc text liksom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka