Nekad Cappe Mackewichi | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cappe Mackewichi

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198201721279/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Cappe#9152

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en vanlig civilare, som jobbar med reportage. Jag betalar min skatt. Jag har en bmw för 60 pap. Min bil är det mest värdefulla jag har. Min karaktär är väldigt glad när den möter andra och skjutsar folk som grågar. Min karaktär ställer alltid upp om det är någon som behöver hjälp. Jag är en man.a

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill gärna bli whitelistad för att med all min kraft göra multipvp till ett säkrare och ännu bättre plats för alla. Jag skulle bli jätteglad om ni skulle ta detta seriöst och ge mig en chans att visa mina färdigheter. Jag har inte mycket mer att säga utan litar helt och hålet på er och lämnar resten i era händer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill spela mycket på multipvp och har det destutom roligast här. Andra servrar har inte passat mig lika bra och just därför vill jag bli whitelistad på multistaden.

Hur hittade du Multistaden? Mina kompisar rekomenderade mig att börja spela fivem och den första servern jag hitta var multistaden. Jag fall direkt för servern och vill gärna fortsätta utveckla min karaktär och få mer ansvar så att jag kan bidra mer till samhället.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill göra en perfekt karaktär med ett enormt bra ryckte. Jag vill hjälpa andra att få igång sitt liv i multistaden. Genom att hjälpa till med att ta fast kriminella och hålla gatorna rena så ska jag skapa denna karaktär

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar endast på multistaden. Jag har enstaka gånger gåt in på andra servrar men dem var inte lika bra gjorda och det var på multistaden mina vänner körde.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka