cappe.1
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper
Vad heter du på discord? cappe.1
Ange ditt födelsedatum 18 September 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. jag kommer va aktiv i typ 14:00 och typ till 23:00 jag har skola och de men på helgen så kommer jag va aktiv till 10:00 till 03:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har inte vart medlem på unive så inte jätte länge men jag har typ vart medlem i nu typ i 5 veckor
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en SV har som uppgift att underlätta för staffs typ som att dom inte behöver göra så mycket. och typ att banna folk som vdmar typ på piren och lallar och om folk typ vdmar på piren eller typ torget så dom dör så kan SV ressa dom så dog och en SV som göra uppgift så dv lite bilar så de inte blir så många bilar. och kicka folk som rdmar på piren eller som torget
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt på servern för jag vill hjälpa servern mer och att de blir bättre rp nivå utan folk som ska lalla och förstöra för dom andra och jag har vart servervakt på andra server och de är roligt och de är därför jag väljer att ansöka till SV och servervaktsarbete och gott humör och jag kan typ lite kommandon som
/dv=tar bort bilar
/revive=revivar mig själv eller nån annan
/svban= bannar i 1 timme
/kick=kickar person
/toggleid= sätter på id
/sv= skriver i servervakts chatten
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när man tex inta bannar sina kompisar om dom gör något regelbrott och typ att man ressar om man dör i ett scenarion och att ha toggleid i ett scenarion och kicka folk under scenario eller svbanna folk under scenario när man typ dör och kickar eller svbanna eller typ att ressa någon som säger aaa ressa mig han säger de i discord och att ressa i ett skottscenario är korruption.
Vad heter du på discord? cappe.1
Ange ditt födelsedatum 18 September 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. jag kommer va aktiv i typ 14:00 och typ till 23:00 jag har skola och de men på helgen så kommer jag va aktiv till 10:00 till 03:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har inte vart medlem på unive så inte jätte länge men jag har typ vart medlem i nu typ i 5 veckor
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en SV har som uppgift att underlätta för staffs typ som att dom inte behöver göra så mycket. och typ att banna folk som vdmar typ på piren och lallar och om folk typ vdmar på piren eller typ torget så dom dör så kan SV ressa dom så dog och en SV som göra uppgift så dv lite bilar så de inte blir så många bilar. och kicka folk som rdmar på piren eller som torget
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt på servern för jag vill hjälpa servern mer och att de blir bättre rp nivå utan folk som ska lalla och förstöra för dom andra och jag har vart servervakt på andra server och de är roligt och de är därför jag väljer att ansöka till SV och servervaktsarbete och gott humör och jag kan typ lite kommandon som
/dv=tar bort bilar
/revive=revivar mig själv eller nån annan
/svban= bannar i 1 timme
/kick=kickar person
/toggleid= sätter på id
/sv= skriver i servervakts chatten
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när man tex inta bannar sina kompisar om dom gör något regelbrott och typ att man ressar om man dör i ett scenarion och att ha toggleid i ett scenarion och kicka folk under scenario eller svbanna folk under scenario när man typ dör och kickar eller svbanna eller typ att ressa någon som säger aaa ressa mig han säger de i discord och att ressa i ett skottscenario är korruption.