Nekad Cappan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cappan

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rAzygta/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kurre

Vad är ditt discord namn? cappan#6310

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Dorzak och är 22 år. Han lever sina bästa dagar med polare, William har börjat komma in på lite kriminella spår i livet och börjat hänga med några grovt kriminella troligvois inom snar framtid så kommer ni nog se William som gängkriminell. som person är William en rätt lung person men som hela tiden söker den här adrenalin kicken man får av att göra kriminella saker. Willaim växte upp i väldigt fattiga förhållanden med sina båda föreldrar och en bror som ung behövde danna ta lumch från någån annan om han skulle få mat. Det var lite den här dö eller döda mentaliteten och den har följt md upp i åldrarna och sitter kvar en idag, han bryr sig bara om dom personer som är runt honom och skulle kunna te en kula för han. resten är som luft för William.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer passaar in väldigt bra på unive för att jag som spelare håller en väldigt hör rp standard det gör Unive som server också. samt att jag är ute efter långa och bra scenarion det upplever jag att server har så jag passar in bra. Jag är en väldigt seriös och glad RP-spelare som kommer bidra till och föra RP-communityt på Unive framåt. Jag har spelat här i drygt en 2 månader och stormtrivs, och vill nu bli medlem igen så att jag ta del av alla förmåner som att jobba med mer, och spela kontinuerligt så att Anders återkommande dyker upp på Unive's gator.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det har ett bra rykte om du frågar många seriösa rp spelare. Har bara hört saker som en hög rp nivå alla som spelar här säger att dom upplever långa och roliga scenarion.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom streamers, och vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med är att utveckla mitt rollspel, och ha det kul på servern med andra spelare. Jag kommer att sprida glädje och kärlek till stan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med uppnå grejer är nog att ha väldigt roligt på severn med andra spelare, och försöka skapa glädje till andra spelare!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, för tillfället är jag inte deltagare i någon server!

Tillbaka