Accepterad Cappan | Medlem ansökning [The Rock]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cappan

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rAzygta/

Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? cappan#6310

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Han heter William dorzak Och är 20 år gammal och kommer ifrån italien, och älskar att spela fotboll och käka kebab och burgare och han gillar också att resa till olika länder och att kunna se ny kultur. Allt Började när han och hans polare hängde mycket och dom gjorde lite små saker som att sno en cola från ica och det blev bara värre och värre och till slut fick dom ett erbjudande att dom skulle göra ett inbrott i ett hus och dom skulle gå in och ta en massa halsband och sedan få pengar så -Han och hans kompis gjorde detta dom blev nästan tagna och dom blev skit rädda eftersom polisen var efter dom i en biljakt men dom tappade polisen som tur var men dom tyckte det var skit skraja efter de och vågade inte fortsätta men till slut så behövde dom mer pengar så dom gick till samma person och frågade om dom kunde hjälpa till med något för en slant och då sa han ja ni ska döda denna person så får ni 50,000 kr av mig både han och hans kompis tyckte det gick bra och dom tog den informationen som behövdes för att kunna utföra det och dom skulle döda han med en pistol som dom hade fått och dom skulle ta han uppe vid ett vattenverk vid en damm sedan skulle dom kasta ner honom i vattnet för att dölja alla spår och personen dom skulle ta var inte själv så dom blev lite tveksamma eftersom att dom inte skulle skjuta två utan bara en av Dom så dom bestämde sig för att skjuta båda dom smög sig fram och drog upp sina pistoler och dom som dom skulle skjuta drog också fram pistoler och dom sköt William dorzak kompis i huvudet så han blev skit rädd och sprang för sitt liv och han lämnade sin kompis för han visste att om han stannade så skulle han också blivit skjuten, några dagar senare kom William dorzak fram till personen som hade gett dom jobbet och han sa är du klar med jobbet och då berättade han vad som hade hänt och att dom sköt hans kompis personen som hade gett dom jobbet blev inte så glad och sa att William dorzak var skyldig han en peng för detta och då skulle han stå och plocka droger åt han i 3 månader gratis han tänkte att det blir mildare och då kommer inte han dö heller utan vad kan gå fel där efter 3 månader var han klar med allt och lämnade personen som gav ut jobb gick ut själv han kunde saker om den kriminella världen och lärt sig att det är tufft ute och att man kan dö ute på fältet och att man ska vara försiktigt så han skaffade sig lite kompisar och startade ett litet kompisgäng det höll några månader och sedan splittrades dom och de gick olika vägar, William dorabörjade då plocka själv för att få upp lite pengar det fortsatte så i några veckor tills han hade 3-4 miljoner och köpte sig en sportbil och ett litet hus i grow street där han bor och har sin sportbil och han fortsätter med det han gjorde och plockade droger för att kunna få en inkomst till sig och sedan dess har han legat lågt och bara tjänat in pengar men en av dagarna han skulle gå och plocka lite droger så stod de folk där och väntade på han och rånade han på något vis så hade dom tagit reda på att det var han som försökte döda hans ‘¨Medlem’ Och han skulle betala för det så han var tvungen att ge bort alla sina pengar som han hade jobbat för till dom för att betala dom för det och sedan hotade dom att han aldrig skulle komma tillbaka hit och han tänkte att han ska hitta något nytt ställe där han kan vara och chilla och tjäna lite pengar och kunna få in en inkomst men han är sugen på att hitta sina kompisar och få ihop sitt lilla kompis gäng igen och han lyckades få ihop lite av sina gamla vänner i sitt lilla kompis gäng och dom ska nu planera att kidnappa dom och att dom ska kunna få betalt av dom för allt dom hade gjort emot han och hans kompis och dom hade fått sin plan och nu var det bara att hitta dom och en av deras kompis hade fått syn på dom på östra motorvägen och dom åkte efter i tre bilar och skulle ta dom på en öde plats och dom väljer att köra in i ett litet ödehus och stanna där då kliver vi alla ut och skitar pistoler på dom och dom ställer sig upp med händerna bakom huvudet och kollar på oss och vi skriker att dom ska lägga sig ner så att vi kan kolla så det inte sitter någon i bilen efter det drar vi med dom till en bänk där vi sedan sätter dom och berättar att vi ska ha betalat annars kommer då få konsekvenser och att dom ska betala för att dom hade skjutit hans kompis och dom förstod direkt att det var han men dom visste inte namn på William dorzak eller några av hans kompis dom vet bara hans klädstil och då säger dom att vi går med på det ni ska få pengar för din kompis och det vi tog från er och därmed tog vi alla deras kontanter och allt dom hade som var ett värde upp till 200,000 - 500,000 kr och drog iväg och dom lämnade med att dom satte en kniv i handen på den ena och sedan efter det verkade det som att dom hade flyttat till ett annat land för dom blev rädda och nu är William dorzak och hans kompis gäng redo för den kriminella världen och dom planerar att kunna någon dag kunna styra ett drog ställe där dom ska kunna bestämma men efter 1 år så splittras dom upp igen och nu är William dorzak själv i sitt hus och fortsätter med det gamla vanliga och precis kommit hem från semester från spanien han hade varit där i 2-3 veckor och chillat och tagit lugnt och nu tillbaka för att kunna tjäna pengar bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo, jag söker hit på grund utav att det är ett fantastiskt community och en rp server på samma gång. Alla i Staff Teamet verkar mogna och hjälpsamma samt spelarna på servern. Jag vill spela på en server där jag trivs och jag känner att jag trivs på denna väldigt bra. Jag har spelat ett tag och det är väldigt bra rp ifrån allas sidor tycker jag. Jag vill bidra med långvariga scenarion där både parter får det roligt i rollspelandet. Jag vill självklart förbättra min rp med andra också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag har en extrem stor erfarenhet inom fivem rp. Jag vet vad jag gör och jag ser fram emot stora långavariga scenarion, mycket skratt och annat. Jag söker även en ny rp server.

Hur hittade du Unive? Via streamers, youtubers tex cosmo

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att förska att lyfta fram ett leende och ett gott skratt hos andra spelare men även försöka påverka övriga saker med servern då jag oftast säger vad jag tycker och tänker. Jag kommer bidra med långvariga scenarion där alla parter får det roligt i rollspelandet. För att jag har en flödande fantasi som kan göra så att jag och folket runt mig kan påverkas och få en extremt rolig och förbryllande upplevelse av fivem rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Försöka utveckla mitt rollspel, och ge kärlek och glädje till andra spelare och spela seriöst!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, faktiskt inte!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv
Godkänd efter muntlig välkomen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka