Nekad Cappan | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cappan

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? bseller.#6941

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Dorzak, och är uppväxt i Sverige. Redan som ung började William med krimminela grejer, hans föräldrar brydde sig inte om vad han gjorde i skolan och han kunde göra nästan vad han vill. Redan som tidigt började han hänga med personer som sålde knark och jobbade för personer, hans kompisar Jozz drog in William till det livet han levde i och frågade om han vill hjälpa till. Allt Började när han och hans polare hängde mycket och dom gjorde lite små saker som att sno en cola från ica och det blev bara värre och värre och till slut fick dom ett erbjudande att dom skulle göra ett inbrott i ett hus och dom skulle gå in och ta en massa halsband och sedan få pengar så -Han och hans kompis gjorde detta dom blev nästan tagna och dom blev skit rädda eftersom polisen var efter dom i en biljakt men dom tappade polisen som tur var men dom tyckte det var skit skraja efter de och vågade inte fortsätta men till slut så behövde dom mer pengar så dom gick till samma person och frågade om dom kunde hjälpa till med något för en slant och då sa han ja ni ska döda denna person så får ni 50,000 kr av mig både han och hans kompis tyckte det gick bra och dom tog den informationen som behövdes för att kunna utföra det och dom skulle döda han med en pistol som dom hade fått och dom skulle ta han uppe vid ett vattenverk vid en damm sedan skulle dom kasta ner honom i vattnet för att dölja alla spår och personen dom skulle ta var inte själv så dom blev lite tveksamma eftersom att dom inte skulle skjuta två utan bara en av Dom så dom bestämde sig för att skjuta båda dom smög sig fram och drog upp sina pistoler och dom som dom skulle skjuta drog också fram pistoler och dom sköt William dorzak kompis i huvudet så han blev skit rädd och sprang för sitt liv och han lämnade sin kompis för han visste att om han stannade så skulle han också blivit skjuten, några dagar senare kom William dorzak fram till personen som hade gett dom jobbet och han sa är du klar med jobbet och då berättade han vad som hade hänt och att dom sköt hans kompis personen som hade gett dom jobbet blev inte så glad och sa att William dorzak var skyldig han en peng för detta och då skulle han stå och plocka droger åt han i 3 månader gratis han tänkte att det blir mildare och då kommer inte han dö heller utan vad kan gå fel där efter 3 månader var han klar med allt och lämnade personen som gav ut jobb gick ut själv han kunde saker om den kriminella världen och lärt sig att det är tufft ute och att man kan dö ute på fältet och att man ska vara försiktigt så han skaffade sig lite kompisar och startade ett litet kompisgäng det höll några månader och sedan splittrades dom och de gick olika vägar, William dorabörjade då plocka själv för att få upp lite pengar det fortsatte så i några veckor tills han hade 3-4 miljoner

2023-05-30
William dorzak själv i sitt hus och fortsätter med det gamla vanliga och precis kommit hem från semester från spanien han hade varit där i 2-3 veckor och chillat och tagit lugnt och nu tillbaka för att kunna tjäna pengar bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Tja, jag letar här för att det är en fantastisk gemenskap och rp-server på samma gång. Alla i personallaget verkar mogna och hjälpsamma, liksom spelarna på servern. Jag vill spela på en server där jag är bekväm och jag känner mig väldigt bekväm på den servern. Jag har spelat ett tag och jag tycker att det är ett väldigt bra allround-rp. Jag vill ta itu med långsiktiga scenarier där båda parter har roligt rollspel. Självklart vill jag förbättra min rp med andra också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man rollspelar bara för vinna scenario hela tiden, man ska spela för att båda ska ha kul. Det kan tex vara när man vill spela för makt och vinna scenarion.

Hur hittade du Unive? Har spelat sedan 2019.

Din medlemskap ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka