Nekad Cappan Lappan | Medlem ansökning [Leoturk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cappan Lappan

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? 1.casper.1

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "pablo " och är född år 2008 (15) år. Jag är snäll och trevlig till mina vänner, men ibland kan jag bli lite arg på mina polare om vi bråkar. Båda minna föräldrar dog redan när jag var 5 i drog bråk. Redan när jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket håll jag var påväg till då jag hamna i mycket trubbel i skolan. Jag börja vara med fel personer och hamna bland kirminellea personer i min närhet, jag börja hålla på med droger och vapen redan som 10 åring. Det blev värre och värre från knark och vapen till bilstöld. Nu när jag är 15 år. och har en heldel pengar som jag kan röra mig efter som jag vart indragen i kriminella livet redan om unga och har bara tjänat mer och mer pengar nu väntar jag bara på att det ska komma ikap mig då man inte kan komma iväg med allt som jag gjort under mitt liv och han är väldigt beskyndade av sina föreldrar då han bara hadde med dom en kort tid i livet och hamnat frånm barnhem till barnhem då kriminella livet fick han att springa iväg från allt tragiska som hänt han då han var liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp på servern och är erfarn om rp då jag kört rp under en längre tid (sen og unive) då jag suttit och kört rp i typ 1-2 år och kan mycket om regler så kan hjälpa staffs med att få bort personer som är bara på servern för att sitta och lalla för att få lite uppmärksamhet av staffs att få bort dom kn ta klipp och skicka till staffs om dom inte tar support så kan jag slän ga iväg ett pm för att för att få unive till en mindre lallig server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? säg at du blir jagad av polisen så kan du stanna istället för att försöka åkda därifrån för då blir det tråkit för poliserna och så förstör de rpn som om alla gör så för då skulle man inte behöva poliser om alla bara åker därfrån.

Säg att du är i en skottlåsning och du gör allt för att vinna den vilket är fel för då är du med och förstör rpn genom att du gör allt för att kunna vinna ett sinario men du behöver inte vinna alla sianrion för att ha kul du kan förlora för rpnsskull

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?
pwg=rpar inte på skador
vdm=anväder bilen som ett vapen
rdm=skjuter/slår någon utan anledning
suntförnuft=lågist tänkande
cop bait=vill få polisens uppmärksamhet
pwg2= man spelar för makt och pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat i 1-2 års tid nu och har fastnat för rp tycket att de är kul och har kört på några andra rp serverar har kört ortenwave då de var rpa den servern och kört unive sen typ 2021 då det var en rund hastighets mätare då var de som bätte tyckte jag då använde alla social rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en kille på 15 år vill ha något att göra på sin fritid och är skön mot alla om dom inte är dryga mot mig för då kan jag vara dryg tbx och spelar mest på min fritid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka