Nekad Cappan Lappan | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cappan Lappan

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881404218/

Ditt Hex-ID: 110000136e7753a

Vad är din discord tagg? 1.pablo.

Vem var det som bannade dig? OLOF

Bild på banmeddelande: image (23).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag e copa vilket varet dumt beslut av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fixade ett pack som hadde no water sår jag fixade så den hadde vatten och skulle kolla om den vatten så e copa jag neför att kolla om vattnet bugga och det gjorde det inte sen logga jag för kiolla yr sen vart jag kallad till supp sen banna dom mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det är 100% sant men jag vill förklara mig jag hade ett paket utan vatten när jag fick det sen fixade jag det till vatten efter det (tar 30 minuter) sen blev jag lite galen så vattnet blev svart jag loggade in och fixade det senare så jag gick ner för att se om vattnet störde mig nej då var jag glad för det fungerade men jag bad om ursäkt till min beslut jag gick ner det kommer inte att hända igen jag kan lova mitt ord och. Jag fixade den så den hade vatten på sig, det lönar sig inte att e copa. Jag kan lova att detta inte kommet hända igen
:)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg för var länge sedan så kan tyvär inte skriva något här men hoppas det är ok 🙂

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag skulle gå göra om detta så skulle jag bara tagit bilen eller sprungit ner men tänkte inte på det då för ville bara komma ner till stranden och kolla det ist för att e copa

Har du lärt dig någonting efter din ban? om det är då att ni unbannar mig så kommer jag inte göra /e cop eller använda mig av andra emotes för min vining kommer inte göra om något sånt eller upp repa detta kommer inte använda e cop ens för har testat nu och vet att det är grova påter gärder på det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja om den blir nekad så kan ni säga vad jag ska utväkla 🙂

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka