Accepterad Cappan Lappan | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cappan Lappan

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881404218/

Ditt Hex-ID: 110000136e7753a

Vad är din discord tagg? .drettan.0

Vem var det som bannade dig? alexandarr

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-25 141209.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom banna mig för att jag vart ner skjuter vid humaine och låg kvar och vart tagen av en kille och tog mig till sjukan och bäretta vad som hänt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid humaine och vart ner skjuten sen vart jag tagen av en kille som tog mig till sjukan sen så såg jag dom och tog swiftys tramadol efter jag försökte kidnappa han men då jag kollar tbx så ser jag felet med mitt rp att jag tog han presis efter han vart vdmad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den är satt på rätt person men vill vissa att jag kan rpa men detta är mellen för att vissa det ber om urkäkt för mitt betende detta kommer inte hända igen det kan jag lova detta var bara en engångs sak

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för att jag
hadde blood fx då lärde jag mig att man inte ska köra med sådona graphics pack då det kan finnas sånt i dom och fick hjälp att ta bort dom sen har jag inte köra med graphics packs efter de då jag är rädd att ska finnas sånt i som man it får ha

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle bara låta det vara ist för att ta han sen efter han vart överkörd och bara åka iväg för att unvika detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag ska inte skjuta någon som har skjutit mor mig oavsätt om någon åter bärettar för mig vad som hänt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja om den blir nekad så kan ni säga vad jag ska utväkla 🙂

@Alexandarrrr

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka