Nekad Cappan | Ban överklagan (Bassi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cappan

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/rAzygta/

Ditt Hex-ID: 11000013f3fc06e

Vad är din discord tagg? cappan#6310

Vem var det som bannade dig? Hampox

Hur lång tid var din ban? 3 dagar 20 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: RDM ~Hampox.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag rdma inte några bilar överhuvudtaget. Alla sa att jag körde in i bilarna och paja dom. Jag körde inte in i någon heller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille kom fram till mig och sa ''Sluta köra på min bil'' Något sånt, dessutom hade jag inte kört på hans bil eller någon annan överhuvudtaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det måste varit en felaktig ban, för varför skulle jag bli bannad för drifta lite längst i hörnet på parkering? Dessutom var det andra personer som gjorde de men dom fick inte någon ban. Jag hade lite kul i hörnet sen så blir jag plötsligt bannad :/

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad förut för jag pratade som död, och jag har tagit lärdom om de. Sen var det fail rpade typ. Men det har jag lärt mig att inte göra,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske inte skulle ha driftat, men det är lite konstigt för jag körde inte in i en bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, att jag inte ska drifta på parkeringen! Jag kommer göra annorlunda på grejen och utveckla mig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka