Accepterad Cappan | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cappan

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2007

Vad heter du på discord? cappan#6310

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 4-8 timmar varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 8 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa till att hålla ordning, skapa ett bra community. Finnas som hjälp till andra personer och hålla up servern så det blir inget lall. Jag ska hålla ett bra koll på personer. Jag hade också använt mig av sv-ban och anpassat en kick eller sv-ban utifrån det regelbrott som begås. Jag hade även vistats ofta platser där jag vet förekommer mycket lall för att varna eller i värsta fall banna, de handlande. Jag hade alltid gett en anledning efter min ban så att den bannade kan förstå sitt misstag, läsa igenom reglerna och förhoppningsvis förbättra det till nästa gång och jag tycker om att hjälpa folk och lära folk nya grejer och om folk bryter till exempel mot ett grovt regelbrott så är det direkt en sv ban plus att jag kommer ta klipp på det för att sedan göra en anmälan på forumet så att personen får det straff som den förtjänar det skulle även bra att va servervakt för till exempel i stora scenarion så är det viktigt att det finns iallafall minst 1 servervakt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att utveckla servern vill jag lära mig arbetet hos staff och bli Servervakt. Jag ansöker också om Servakt eftersom jag tycker att det ser intressant ut, men det är väldigt stressigt och svårt. Jag gillar det så här. Jag är också mycket hjälpsam och jag tror att jag kan ge stor hjälp på ! Det är också roligt att hjälpa nya människor som du aldrig har träffat eller pratat med tidigare och prata med dem, så jag tycker att Servakt är riktigt kul för mig, om jag är helt ärlig tror jag att jag löser det om jag har en chans Detta jobb går in i det och lär sig en dag själv. Jag vill typ delta och hjälpa dem att fixa en bättre RP -nivå på servern, och sedan försöka behålla den, för jag vill att den ska vara en bra RP eftersom det annars inte är roligt för mig, andra spelare och inte de som spelar De har sig själva när de är förbjudna. Helt enkelt vill jag vara och när jag får chansen ska jag visa va jag går för. Jag har sett en hel del lallare i torget t.e.x. som jag vill hjälpa och ta bort alla lallare!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att få bort alla lallare och få in nya personer. Jag kommer göra allt jag kan för att få bort alla dåliga personer som inte beter sig och inte kan rpa. Och försöka få in trevliga personer som kan bete sig i servern, och kommer bidra ett väldigt bra community.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa nya spelare med sin RP och hjälpa staff teamet så att dom inte behöver komma till varenda plats överallt för att det är en person som förstör RP:n. Jag hade alltid underlättat för staffs så de kan fokusera på viktigare saker som support ärenden eller andra diverse staff uppgifter än någon som bara är inne på servern för att förstöra och lalla och inte har i syfte att rpa på servern

Varför vill du bli servervakt? Jag vill att servern ska hålla en väldigt bra rp nivå, och se till så spelare sköter sig och bidra ett väldigt trevligt community, jag vill finnas när personer behöver hjälp tex när någon lallar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Känner till nästan dom alla kommandsen man använder som servervakt tex /noclip Du har osynlig i luften och speccar folk. /spec Väljer någons id och sedan speccar dom från deras perspektiv. /tpm Du lägger en gps på kartan och sedan skriver du detta och tpar på gpsen. /goto [ID] Tpar på någon och skriver idet. Detta använder du om någon behöver hjälp m.m. /revive [ID] Ressar en person så att den ej är död längre. /kick [ID] [anledning] Sparkar en person på grund av något lite mindre än en ban t.ex. Byta kläder m.m. /sqlban [tid] [ID] [anledning] Det är när du bannar någon för någon bryter mot serverns regler. /sqlbanoffline [id] Du bannar någon genom att använda sig av sql search och sedan ser hans offline id om han t.ex. combatloggat eller ej är inne på servern längre. /car [fordonsnamn] spawnar fram fordon och detta ska ej användas om det är för rpn utan används mer för event med mer. /id Ser folks id över deras huvuden /togglename Samma som id bara att du ser deras steamnamn istället också. /stafftoggle det är att se id samt namn. /bring [ID] Du tpar någon till din postion. /freeze [ID] Gör så att en spelare ej kan röra sig. /setjob [jobb] [ID] Ger en person ett jobb ingame.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har tidigare blivit bannad för rdm, vdm, krim utan krim. Detta är mina tidigare bans när jag började rollspela, jag har tagit mig en väldigt bra lärdom.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, det gör jag inte!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka