Nekad capo_ai10 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

capo_ai10

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199797425881/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d80d6d9

Vad är din discord tagg? capo_ai10

Vem var det som bannade dig? Sp0ky

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_2238.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen som valde banna mitt konto har helt rätt men tyvärr så har det blivit ett stort missförstånd. Staffen bannade mig eftersom min bror gjorde en fake Swish till Unive bakom min rygg och detta var på mitt konto. Har absolut ingen avsikt till att göra något så här dumt mot 320 eller Unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är 22 år gammal och fick ett jobb vid Halmstad vilket gjorde att jag var tvungen att flytta bort ett tag. Och sen min lillebror tog över mitt discord samt Fivem konto och valde då gå bakom min rygg och gjorde en fake Swish till Unive. Men tyvärr när detta hände så hade jag redan flyttat till en helt ny stad och var helt insatt på att fokusera på det nya jobbet så visste inte att min bror skulle göra något så här dumt. Jag har även haft väldigt bra kontakt med Philip320 i flera månader på mitt riktiga Discord konto men jag har inte tillgång till det eftersom min lillebror ändrade mail och lösenord på den så jag använder det här kontot istället. Mitt gamla konto heter capowes finns även tydliga texter mellan mig och Philip320. Jag och 320 hade en diskussion mellan varandra dagen jag pausade mitt gäng samt när jag flyttade tillbaks hem skrev till 320 och förklarade hela situationen. Allting står på mitt gamla konto (capowes). Men jag har spelat på Unive i ett par år nu och jag själv tycker det låter extremt löjligt att jag ska vara så omogen att göra en fake Swish. Är även en bra spelare på servern har haft 1 ban på Unive och jag har spelat i flera år. Så hade verkligen uppskattats ifall jag kan bli unbannad. Det är så att jag är ip bannad så jag kan inte komma in på Unive oavsett om jag gör ett nytt konto eftersom mitt internet är bannat. Men jag ber verkligen om ursäkt för detta har tagit ett rejält snack med min lillebror och hoppas att det kan gå att lösa något. För detta är verkligen långt ifrån något jag skulle göra. Som sagt är 22 år gammal för mig att göra en fake Swish är bara barnsligt och inget jag håller på med.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var självklart en rätt ban om detta skulle varit sant. Men som jag sa innan så var detta min bror som gick bakom min rygg. Självklart kunde jag tagit mer ansvar & sätt till att min bror inte har tillgång till mina saker men det vart rätt stressat under det tillfället. Eftersom fick ett bra jobb och kunde inte ta med mig min dator och allting.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har 1 ban på mitt gamla konto som jag inte har tillgång till. Och det är för min bror gjorde en fake Swish. Men jag har tagit lärdom av att jag borde försökt ändra mina inloggningsuppgifter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart om jag hade vetat så hade jag skrivit till Philip320 direkt. Men jag visste inte att min bror gjorde något sånt här. Och när detta hände så bodde jag redan i Halmstad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Hoppas att vi kan komma till en lösning med detta problem. För detta är verkligen inte en sån person jag är. Nyss flyttad tillbaks hem igen kom nyss hem för 3 veckor sedan. Om jag visste detta tidigare skulle jag förmedlat Philip320 direkt. Men får be om ursäkt för detta som hänt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår tack för er tid och hoppas vi kommer fram till något bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka