Capo1 | Ansökan till Servervakt [elaztic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Capo1

Medlem
Servervakt
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ege

Vad heter du på discord? Egee54690

Vad är ditt Hex:ID steam:110000159f463ec

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vakna och dra till gymmet nu när det är sommarlov så brukar jag vara ute med vänner och spela på unive på min fritid och jag brukar vakna 15:00 sen så är jag i gymmet kanske 17:00 sen hemma kanske 18:20 och tar en dusch sen hoppa in i unive kanske klockan 19:10 och spela och ha det roligt med vänner sen så brukar jag sova igen klockan 04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 2026-07-15 Men jag har börjat spela här utan medlem sen kanske 2023.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Ege%20Erdogan/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202026-07-22%20212630.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift enligt mig är att ha koll på reports och hjälpa spelare och se till att det är ingen moddare i servern eller lallare. och se till att allt funkar i servern och det är inte några regelbrott som sker.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli det för att jag vill kunna vara med servervakt teamet och utveckla på servern jag vill kunna hjälpa spelarna och få dem att få en bättre rp upplevelse och jag vill bara allmänt ha en plats där i servern där jag känner att jag hjälper till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att man använder sina makter för mycket eller när man inte behöver använda dem. Man kanske använder dem för att underlätta för sig själv på servern och använda sina makt när man inte behöver göra det. och korruption är när man inte kanske hjälper folk och man använder sina makt på fel sätt och man kan också vara otrevlig och inte ta sitt arbete på ett seriöst sätt som man måste göra.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka