Accepterad Capo | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sri LankeN

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031713118/

Ditt Hex-ID: steam:11000013fdcfd5e

Vad är din discord tagg? ! CapotheHunter🦍™#7027

Vem var det som bannade dig? Melle

Hur lång tid var din ban? 1

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? 1- lall i gänghuset

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det var en kille som tog en medlem i th i gänghuset och håll på och skrika vem är du. Sedan när då personen som blir hålld i th skriker det är jag din busunge. sen så släpper killen som hållde th honom och så började dem slåss så jag hjälpte till och slog honom 2 gånger och sen försöker jag springa där ifrån när jag blir bannad. Jag Anser att staffen bannade mig pågrund av låg rp på grund av att jag slog en medlem i gänget vilket du inte skulle gjort irl.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hjälpte en gäng medlem för en annan gäng medlem tog en kille i gänget i th för att han tyckte det var roligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga at jag håller med staffen det var låg rp av mig och jag skulle gjort en report om problemet me det gjorde jag inte så ja fick konsekvenserna som då leder till om m inte sköter sig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft lärdom om mina tidigare bans jag har aldrig blivit bannad för samma sak.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte slåss och göra en /report och väntat på en staff.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska göra om det det var dumt av mig och ber så hämskt mycket om ursäkt för min låga rp nivå i det scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag med all respekt

Du kommer att få en ny chans, vill inte se något lall framöver!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka