Accepterad Capo | Ban överklagan [vo11ce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sri LankeN

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199170887219/

Ditt Hex-ID: 110000148289e33

Vad är din discord tagg? Sri lankeN#7027

Vem var det som bannade dig? Hammarlöf

Hur lång tid var din ban? 2 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hotar i twitter - Suntförnuft. Hammarlöf

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen bannade mig för att jag hotade samt skrev taskiga grejer i twitter. Det var suntförnuft på grund av att jag exposa mitt namn när jag skrev allt dumt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade kidnappad en kille som hade bråk me oss ig. Vi riktar på honom. Helt plötsligt kommer hans vänner. då riktar vi och säger att dem ska åka där ifrån då stannar dem och väntar på kille som vi kidnappade. han hoppa in i bilen och vi skrek hoppa ut men dem satt kvar i bilen och sedan börja dem åka då skjuter jag ett skott för att få dem stanna. då stannar dem och skjuter tillbaka. då åker vi direkt. då börjar dem hota och skriva grejer om min familj i twitter då skriver jag tillbaka och då blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker på ett sätt att det var rätt men på ett annat sätt fel. på grund av att dem fick inga konsekvenser. Jag blev bannad dom kom ut helt fel fritt. Jag håller med hammarlöf men. samtidigt inte på grund av att jag fick ban medan dem ej fick de. Det var suntförnuft av båda parterna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig om mina tidigare bans. jag har lärt mig av dem och har inte gjort om det en ända gång till.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sagt det face to face så att inte alla skulle se mitt namn att jag skrev så. Det var suntförnuft då alla spelare såg mitt namn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer inte göra om det på grund av att nu när jag tänker efter så är det en väldigt dum grej. Detta kommer ej upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår, det med all respekt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka