Nekad capo 14 | Medlem ansökning (kapten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

capo 14

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Labinot

Vad är ditt discord namn? Trixxy#5589

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. hej mit namn är kem puroski. kem är 23 år gammal och kommer ifrån albanien/kosovo och han gillar och spela fotboll. Men det var inte så lätt för han när han växte upp för hans mamma var städare och tjänade inte så mycke pengar men hans pappa hadde lämnat dom vid födsel så han växte upp bara med sin mamma. Men när han var 13 så fick han Slajsa salad på pizzeria empoli för att tjäna lite extra åt sin mamma. Tack vore hans handling så hade dom råd med skola åt kem, När han började 9 så hadde han många vänner bra och dåliga, men en dag sa Hans ^vän kom ut ska visa dig en sak^ Kem svara vist. dom möttes på ica sen gick dom en bit bort till ett ställe där ingen ser och hanb sa kolla detta gräs, Kem sa va äre det canabis han sa ja och sen sa han jag har tjänat 20k på en månad vill du ochså börja du kommer bli rik snabbt och du kan hjälpa din mamma med pengar enklare kem saaa vist men var får du tag på detta han sa det finns några grabbar jag jobbar åt, Dom ger mig detta och jag får 50% av summan i månaden, Kem sa visa vart det ligger han sa okej följ efter, Dom gfick i 20m Tills dom kom fram till et stort garage och där inne satt 3 killar dom sa vem e du vännen sa att han e med mig dom sa a vad vill han då sa vännen han vill börja sälja åt er4 dom sa visst men kan vi lita på han Kem sa såklart ni kan dom sa du börjar på måndag. Ånda sen den dagen har han gjort det och det har gått bra men drömer om att kunna äga ett gäng i framtiden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en väldigt bra rp nivå och försöka höja rpn på alla jag är med eller jag träffar och jag kommer ha social rp och det är en viktig del om man ska bli medlem på denna server och ska försöka med att invatea alla mina vänner för att få mer spelare och få bättre rp. Men jag är väldigt aktiv för jag har korta dagar förutom torsdagt men så fort jag kmr hem så spelar jag på en gång

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är tilixempel att man alltid inte vinner secnarion och får godta en förlust eller vinst, Eller så kan man säga att man spelar för mostånaderns nöje och mit nöje så man får bara accseptera en förlust elr vinst , Så jag menar typ att det inte är viktigt att vinna varje secnario för alla ska kul

Hur hittade du Unive? Genom min vän jag spelar med

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka