Accepterad Capital420 | Medlem ansökning [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Capital420

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198833594316/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jompanovich

Vad är ditt discord namn? Capital420#9524

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en speciell karaktär vid namn Abdi bäckby, Abdi Kommer ifrån ett svenskt område i stockholm där han lärt sig allt i livet, han är en väldigt speciell person som är väldigt rolig har skojiga kläder och allmänt jobbig/rolig, Abdi är 21 år gammal och har hobbys såsom bilar, brudar o lite annat han brukar hänga på stripklubbar och träffa folk o hänga där sen brukar han alltid bjuda på efterfester, just nu är abdi på flykt från stockholm och vill sätta sin fot i ny stad där han kan lära känna nytt folk och ha roligt med, han är väldigt nyfiken på hur denhär staden fungerar och hur seriösa folk är samt hur folk kan betee sig men abdi hoppas på det bästa inom denhär staden, det är mycket blandade känslor just nu men känslorna som abdi alltid har är att han alltid är glad och alltid är trevlig och snäll mot folk även fast folk inte är snälla tillbaka, han har varit här några gånger förut men aldrig fastnat eller ah bestämt sig för att skaffa lägenhet men nu är han sugen på att börja jobba och hänga här, och han tror att han kommer få super roligt i den nya staden unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tror att min karaktär kommer kunna skapa roliga scenarion samt roliga minnen för folk, min karaktär är en väldigt rolig och speciell karaktär men jag tror att ja kommer passa bra härinne på unive. jag har många vänner som spelar här och har hört väldigt bra om denhär servern, iaf så tycker jag att ja ska bli medlem för att ja kan dra till med väldigt roliga scenarion där inte bara jag ska vinna utan självklart mina motspelare också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarios samt rolig karaktärs spelande, jag är alltid trevlig mot folk och hjälpsam så jag hoppas på det bästa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag skulle tro att det betyder att man ska dela med sig av vinst i scenarion alltså att inte bara jag ska vinna utan mina motspelare ska också få vinna scenarion liksom.

Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar här så det är därifrån jag hitta hit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka