Nekad Capital420 | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Capital420

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378588948

Ditt Hex-ID: steam:110000118ef1b14

Vad är din discord tagg? Capital420#9524

Vem var det som bannade dig? Minns inte

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag är bannad permanent

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hade gjort samma sak om ja hade varit i samma sits men det finns en förklaring.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skickade en invite till en annan rp server i dm till en snubbe vilket ja ej om hane staff eller inte vilket inte spelar någon roll, men det är så att jag är del-ägare i en fivem server som heter Solsidan Roleplay och jag berätta att vi skulle öppna igen och då ville vi ha en liten spelar bas och då skickade jag till några i mina dms att vi öppnar igen och då skickade jag till en snubbe som ej va med i servern tidigare vilket som var staff i Unive och ja det är mitt fel men jag ville bara berätta att vi öppnade på nytt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis ban och jag står för det också men skulle gärna vilja ha en ny chans!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig fått ban här förut!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo det kunde jag men svårt att ändra på gammalt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? jo men det har jag då jag vet att jag inte ska skicka runt till andra igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jo det är så att jag var medlem och inte ikke whitelistad så jag undrar om min ban överklagan går vidare om jag kan få tillbaka min whitelist/medlem roll i discord annars ansöker jag på nytt bara.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka