Nekad Capital420 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Capital420

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198897127226/

Ditt Hex-ID: steam:110000137d75f3a

Vad är din discord tagg? capital420

Vem var det som bannade dig? minns inte det var ur discorden.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: unive ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vart bannad för ja skickade en discord invite till en annan rp server till en kille i dm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo det var såhär att ja o en vän skulle öppna våran gamla server igen och då skicka ja runt till folk i min dm att ja kommer öppna igen och då skickade ja bara till dom spelarna som spelat där tidigare så ja kunde undvika att skicka till folk som aldrig spelat där eller spelar på andra servrar eftersom ja inte medvetet vill bli bannad från servrar. och ja menar jag är ingen liten snorvalp som skickade runt heller kom joina hit o dit utan ja skickade bara till dom ja hade för mig spelat där tidigare. jag är liksom 22år gammal ja tänker ju innan ja gör saker men ja kanske skickade till fel person ja vet faktiskt inte och nu är servern inte öppen samt att den aldrig öppnades så ah men iaf ja skulle super gärna vilja komma tillbaka till unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså det är ju inte felaktig eftersom ja gick emot reglerna inom eran discord server så jag förstår bannen till 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har nog 1-2 sv bans för vdm eller lall men min dator va väldigt prutt under den tiden ja spelade på unive så denhär vdm bannen ja fick var inte med flit då ja flög igenom marken vid varje tillfälle eller så var inte bilen där som ja körde in i vilket ja minns från den bannen och den med lall var ja o 2 av mina vänner som hade bråk me några vid piren och då började det med slagsmål vilket vi inte startade men vi fick ut för eller ah iaf jag men somsagt de inget lall om ni skulle fråga mig då ja inte lallade med mening eller ens tyckte det var lall då vi hade en fight bara men sen är ju piren en greenzone vad ja vet iaf vad ja tror här på unive så då kan ja absolut ta in det som att de lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de ja kunde gjort annorlunda är väll att inte skicka runt till folk ja tror spelade på den servern utan vara 100% säker men somsagt de blir ingen mer gång att ja skickar de heller då alla servrar e trötta o ja har testat dom flesta men lämnat för de skeva servrar med dålig rp men unive har alltid stuckit ut en större del från dom flesta servrar då de alltid e aktivt med staffs o sköna spelare o bra rp. men iaf de är väll va ja kunnat göra annorlunda att inte skicka runt dc invites till folk i dm haha

Har du lärt dig någonting efter din ban? jo men de har ja gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jo det är ju en självklarhet!

Jo som ja skrev vi skulle öppna min gamla server igen och då tänkte ja reklamera och skriva till folk ja visste hade spelat på min server tidigare så dom kunde ta med sina vänner o börja spela där igen men somsagt ja råkade skicka till nån som ja trodde hade spelat där men som tydligen inte gjort det och därför vart ja bannad men som ja skrev att ja ber om ursäkt för mitt beteende och de kommer ej ske igen då jag inte kommer reklamera servrar igen då unive kommer bli min nr1 server om ja nu kan få chansen att komma tillbaka. @LUDDE_

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka