Accepterad capester | Medlem ansökning [wienerbrod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

capester

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/capester/

Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? capester#9194

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2008

Berätta om din karaktär. han heter anders mjörne. och är 31år gammal. när han växte upp på en vanlig gata. gatan hette djurvirkevägen14. när han var typ 11år så flytadde han till värmland. för att hans föräldrar gjorde slut och så fick han lov att åka ifrån hans kompisar. men det va en bra grej med att dom drog från skåne för att det var personer som mobbade anders och det förändrade allt. han sluta lyssna på hans föräldrar. och så drog han hemifrån för han ville ändra hans liv. 19år senare. han vill fortsätta sitt liv med att åka till unive. han har intressen som att köra taxi och laga mat. men det han är bäst på är att vara som en SPION. han smyger på allt och alla. han är så bra så att han tog en plånbok med 6000kr på 1sek. han har känslor men att nå dom så är det om du är en jätte fin tjej eller om du kan döda hans nära och kära.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill utveckla min RP erfarenhet till en ny nivå. Och i övrigt så tycker jag att det är ett roligt och bra Community. Jag ska föröka bidra med så seriöst RP som är möjligt för min del. För att vi tillsammans ska höja RP nivån ett steg högre

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag skrev i en tidigare fråga, jag tycker att det värkar vara ett bra Community. Det är också roligt att det finns så många jobb tillgängliga. Samt att det är så många spelare online heltiden (På en server där det är färre spelare online blir det tråkigare), vilket jag anser vara väldigt bra.

Hur hittade du Unive? en polare tipsade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? skaffa kompisar och ha roligt rpande och nå så höga rp möjligheter som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ja som sagt då höga rp nivåer som man kan. ha det roligt att rpa och höja min och andras rp nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp förstår det:) :::::övrigt sorry för att jag inte skrev jätte mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka