Accepterad capester | Medlem ansökning [Spear1.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

capester

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? geist63

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter krito acharnil och Krito är en mörhyad man ifrån amerika och krito fick en dag iden av att åka till sverige och titta till i staden unvive. Krito i sina unga åldrar var en väldigt busig grabb och Krito hamnade i mycket med skit, och det gillade inte kritos förldrar och dom skickade ut honom på gatan vid 15 års åldern och då behövde krito flytta in oss sin kompis som han hade träffat på Roblox och dom 2 levnde tillsammans helt ensamma. abdi Kritos kompis var i en nästan likadan situation. hans pappa dog och då blev han så ledsen och sur på allt och alla och då årkade bara hans mamma inte med honom nå mera och skickade ut honom på gatan. Krito har sådana intressen som bilar och spela tv-spel och han har drömt om bli gängmedlem enda sen barn, men annar är han en väldigt snäll och omtänksamm grabb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan birdra med seriös rp och realistisk rp och göra så roliga saker som möjlig inom rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag låter andra vinna och inte bara rpa för mig själv men också rpa för andars vinst

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, t.ex vdm,rdm,suntförnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja massvis, 1000 timmar ungefär

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope det är bra så

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka