Nekad capester | Medlem ansökning [Bad.Inbed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

capester

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? geist63

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter krito acharnil och Krito är en mörhyad man ifrån amerika och krito fick en dag iden av att åka till sverige och titta till i staden unvive. Krito i sina unga åldrar var en väldigt busig grabb och Krito hamnade i mycket med skit, och det gillade inte kritos förldrar och dom skickade ut honom på gatan vid 15 års åldern och då behövde krito flytta in oss sin kompis som han hade träffat på Roblox och dom 2 levnde tillsammans helt ensamma. abdi Kritos kompis var i en nästan likadan situation. hans pappa dog och då blev han så ledsen och sur på allt och alla och då årkade bara hans mamma inte med honom nå mera och skickade ut honom på gatan.
Krito har sådana intressen som bilar,Spel,och skaffa polare.
krito framtida planer är att skaffa många snygga bilar och få en massa guzzaaar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra bra RP och roliga senario samt så realistisk rp och göra Rp så roligt som möjligt för båda parterna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag inte bara spelar för mig själv och man ska göra det roligt för båda

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, t.ex vdm,rdm,suntförnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja massvis

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har rpat på denna servern i typ 2 år innan. och för ett litet tag sen så blev jag bara helt plötsligt av med mina roller............. Phillip titta ditt Dm med Top c , För att jag behöver svar

Nekad.
Anledning:
felaktigt födelsedatum och utveckla alla dina svar tack!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka