Nekad capester | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

capester

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Ange ditt födelsedatum 6 Oktober 2007

Vad heter du på discord? capester#9194

Mellan vilka tider kan du oftast spela? ja det bror på men vid helger 12:00-00.00 kanske är en kanska svår fråga men jag har skola från 08:30 till 16:00 som högst.

Hur länge har du spelat på Unive? 8mån

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle väll spela och rpa som vanligt men banna eller kicka dom som inte lyder reglerna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag villl få en bra rp plats och höja rp nivåerna och nå minna och allas mål men jag kommer också på så sätt att jag kommer banna eller kick den som inte följer reglerna och som har NITRP alltså no intend rp som är den viktigaste regeln enligt mig. jag har vart staff server vakt på många fiverm serverar men jag spelar ju inte på någon annan såklart men när jag spela så på en annan men jag har också var del ägare på en server och ägare men som sagt dom blev ju aldrig stora men jag har kunskaper som staff/servervakt erfarenheter jag kommer vara aktiv så mycket som hällst medas jag har skola och har fult upp med prov och sånt och jag måste satsa på skolan också men jag kan vara väldigt aktiv och så att min kompis skittles har servervakt det är ju kul jag kommer så klart inte göra admin abuise för det är strikt mot reglerna jag har vart i många bann och kick senarion när jag måste banna eller kick på andra serverar och jag har lärt mig mycket jag har läst reglerna noga och jag har ju inte jätte mycket timmar på unive men kanske 200timmar har jag lagt ner på unive men på andra serverar så har jag många timmar medans det är mäst staff arbete och sånt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer hjälpa andra servervakter eller staff som behöver hjälp jag vill också skaffa några vänner det skulle va nice men jag vill göra unive till en bättre plats och att jag hjälper andrar folk som kanske har problem eller om någon kan hjälpa mig om jag har problem med något och jag HATAR när någon snackar ooc eller rdmar eller vad som hälst så kommer ingen staff så då kan det altid vara bra med 2 till ögon om du förstår hur jag menar

Varför ska just du bli servervakt? för jag har

Varför vill du bli servervakt? för att jag kommer ta det väldigt seriöst och hjälpa så många som jag kan och se till att höja RP Nivån på servern så att den blir bättre och jag kommer till 100% ta och inte skoja om servervakt jobbet eller vad man kan säga medans det är sveregies största server på fivem. och som sakt jag är inte den ända som tycker att det är dryggt att folk rdmar och vdmar eller snackar ooc och om typ sjukvården försöker göra rp men han som är död är afk och inte svarar tillbaka eller om det är polis rp i något tillfälle

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har bra jag vill inte säga jätte bra men jag har bra koll en då sen om det är något som jag inte vet så frågar jag högre staffrank en mig

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja att jag har vart inne i sons gäng område när jag var ut och jogga så böev dom arga sen kommer jag inte i håg något mer men ni har nog mera koll en mig på det!

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka