Accepterad Canito | Medlem ansökning[Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Canito

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noor Raghe

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är: djan#7502

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född i rinkeby och bodde där i 7 år innan familjen flyttade till uppsala och min Pappa är dum och jobbig mot min Mamma så Pappa gör en ADHD-utredning och Mamma säger då att Pappa har ADHD och det troligtvis är därför han är jobbig och Mamma säger att hon inte kan leva med jobbiga personer och Mamma funderar på att göra slut med Pappa. Pappa försökte mörda henne och han åkte in för: Försök till mord. Det avslutas och bli 3 år i fängelse för min Pappa. Jag och Mamma flyttar då till Uppsala från Rinkeby och vi mår mycket bättre i Uppsala än i Rinkeby med min Pappa.
I Uppsala börjar jag i Uppsala Basket och jag lär känna lite vänner och även klasskompisar från gymnasiet. Åren går så fort nu när man har kul och kan tänka på något annat så nu när jag är vuxen tänkte jag flytta till staden Unive. Min hobby är bilar och meka med de. Han är ganska sårbar och malignastes. Min drömbil är en audi rs6a. Drömyrket är polis och hjälpa samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med allt jag har från tex rapportera lallare och även rpa på en bra nivå. Ser jag någon bryta mot reglerna så kommer jag ju även rapportera det. Unive är en för stor server för lalleri och ska bort. Tyvärr kommer det aldrig försvinna eftersom det kommer nya spelare hela tiden. Det betyder att båda parter ska ha kul och vinna på det och inte att ena strävar efter Makt och Pengar. kortfattat: Det scenariot ska bli roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda parter ska ha kul och vinna på det och inte att ena strävar efter Makt och Pengar. kortfattat: Det scenariot ska bli roligare.

Hur hittade du Unive? Jag hitta hit för att jag först kolla på COSMO och Growmaster sen så fick jag på Unive på FiveM Listan. Jag gick in och testa och det var super kul.

Godkänd efter muntlig, Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka