Accepterad CANIS | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CANIS

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198344282448/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Larsson

Vad är ditt discord namn? CANIS#2782

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Anton Larsson för att det är mitt discord namn och jag kunde inte komma på något bättre. Anton är 21 är gammal. Jag skulle säga att min karaktär är intresserad av tekniska saker och framför allt flygplan. Jag tycker att det hade varit roligt med ett postnord fraktflygplan. Min karaktär gillar också att köra runt i Unive och prata med nytt folk. Min karaktär gillar också att hjälpa till i samhället som till exempel ambulans eller polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem på grund av att jag är en person som gillar att hjälpa till i ett community och jag hade gärna velat bli medlemför att jag ska kunna vara med och göra servern bättre och binda ihop det. Jag kommer kanske inte att vara inne hela tiden man så ofta som jag kan kommer jag vara inne och hjälpa till så mycket jag kan. Jag ser fram emot att se hur Unive kommer växa och förändras under tiden som jag spelar. Jag kommer också att hjälpa till så mycket jag kan. Jag hoppas att jag kommer bli medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig intresserad av Unive är att det är en realistisk server och att den har mycket spelare och det är väldigt intressant tycker jag. Jag har hört och spelat på Unive innan och varit medlem så jag vet regler och annat så har lite experience med rollspel och jag tycker att unive är bra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom en kompis som spelar här

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med rollspel är att kunna lära känna nytt folk och för att det är kul att spela med mycket folk där personerna gör olika saker hela tiden. Det är det primära målet jag har. Jag vill också hjälpa till med att göra servern bättre. Jag vill också kunna delta i olika senarier.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på unive är att ha kul som jag skrev innan och kunna lära mig att prata med folk och rollspela bra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka