Nekad CANIS | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CANIS

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Larsson

Vad är ditt discord namn? canis#2782

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Larsson i med att jag heter det på riktigt och han gillar som alla andra att arbeta för att göra allting till det bättre och för att kunna ha kul så klart, Anton gillar flygplan och är intresserad i tekniska saker. Han gillar också bilar och det kommer vara ett mål att skaffa en så "cool" bil så möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös RP och bidra till att stärka serverns rykte. Kanske i framtiden till och med spela mer så att jag kan ansöka till staff.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för motpartens vinst på så sätt att båda vinner på scenariot, att båda ska ha kul så att den ena parten inte ska förlora.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan alla regler, till exempel "Fear RP" att man måste rollspela rädd eller inte göra saker som man inte hade gjort annars om man till exempel är under hot eller liknande. "VDM" är vehicle death match och det betyder att man inte får köra på spelare utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har varit både kriminell och har haft medlemskap i flera år på denna server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget mer vad jag vet men om ni har frågor är det bra att kontakta mig

Nekad.
Anledning:
utveckla din karaktärs beskrivning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka