Nekad camme522 | Whitelist ansökning [PEDRO1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

camme522

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Camme12/

Vad är ditt namn i verkligheten? Cameron

Vad är ditt discord namn? Peter Hjälm#9027

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Dean Mama jag är snart 25 år och jobbat för postnord
efter jag avslutade min karriär i militären. Lugn och kontrollerad grabb, utan fru och drömmar går hans vardag endast ut på att köra sträcker mellan lagret och leveransadressen dag in och dag ut. Kör en gammal Volkswagen och börjar smått tröttna på den gråa vardagen. Vill komma igång med lite adrenalinkickar och börja känna makt efter kneget och jobba sig upp i de kriminella kretsarna. Stefan är egentligen inte kriminell i grunden och hatar egentligen den mörka sidan av samhället men ser det som sin enda utväg från den minimi lön han idag tjänar.
På fritiden älskar Stefan att kolla fotboll, gå ner till närmsta pub och ta en kall med sina polare. Det som egentligen fyller han vardag.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat multistaden i några dagar nu och har verkligen fastnat för gameplayen. Snackade med andra spelare på servern och det visade sig att man är tvungen att vara whitelistad för att nyttja serverns alla spektrum. Jag är 20 år irl och jag har kommit förbi den där åldern nör man tycker det är kul att trolla så risken för sådana incidenter är liten.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag och en polare ville testa en svensk rp istället för en amerikansk och då var Multistaden den mest populära så vi valde den och tycker att Multistaden är den bäst utvecklade svenska rp servern.

Hur hittade du Multistaden? genon upvotes i Sverige

Vad har du för mål med ditt rollspel? Är lite inne på att bli polisen eller någon annat viktigt för servern, kanske eventuell insatsstyrka.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka