Nekad CamelJointt | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CamelJointt

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? LOve

Vad är ditt discord namn? CamelJoint#6556

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Greger Hellström och det är en brorsa till en karaktär som jag hade förut vid namn Håkan Hällström, medans Håkan gjorde bra för sig och levde på sitt liv som vanligt så skedde lite förändringar För Greger han drog in sig i kriminella kretsar och har vart en inflytande person på droghandel och vapenhandel i staden. Hans mål är att leva som en business man men samtidigt ha en stor organisation bakom sig som dealar med droger, vapen, utpressning kidnappningar med mera. Hans mål i Livet är att tjäna mycket pengar och få en makt och kontroll och ett namn som folk kommer ihåg. Ingen går i vägen för Greger för han har impulser som gör han galen då och då där han gör precis vad han vill för att uppnå eller få det som han vil ha. Typiska Karaktärsdrag för Greger är att han är Aggresiv, Sur, Rik, Impulsiv och galen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket social rp eftersom det är det jag mest är ute efter, men ni kan också vänta era roliga bankrån, transportsrån, unika och påhittade rån som inte gjorts förut. Jag kommer bidra med hög rp nivå och roliga scenarion för båda parter. Kommer nog bli krim igen och rpa mycket som mc så mycket mc kultur och roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela för att vinna scenarion utan ibland ska man också förlora för att göra det kul för båda parter.

Hur hittade du Unive? Genom vänner även kört här sen 2021.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka