Accepterad CamelJointt | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CamelJointt

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130889561/

Ditt Hex-ID: 110000145c64d59

Vad är din discord tagg? CamelJoint#6556

Vem var det som bannade dig? Volle

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 3aadcca67bc9ea38a0558e8c2fa2f624.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligen "doxxat" någon som ja absolut gjort utan det vart ett missförstånd, skulle aldrig doxxa någon tycker de är de töntigaste som existerar bland fivem sverige.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Såhär var det det började med att en Kille I vår Allians skickade ut ett medal klipp och taggade vår Gängroll där man hör våran Vice pres talar dåligt om de gänget vi hade allians med och skrev något i stilen caught in 4k, vet inte varför denna människa skickade ut detta antigen ville han väll bara skapa bråk eller dålig stämning mellan gängen även fast i klippets slut hör man hur dem säger att dem skämta. Hur som helst detta skapade en hetsig stämning mellan vårt gäng och denna personen då vi försökte dumförklara denna personen eftersom att vi vet nog bäst och detta klipp betyder inget och var bara för försöka se oss dumma ut. För Killen som pratar i klippet är väldigt tajt och nära med bossen i Dödspatrullen som var gänget i detta fall så att alliansen skulle avslutas var inget seriöst utan han var bara lite smått arg i stunden när han sa de. Efter de hetsat lite och slängt skit på varandra så Skriver personen som skickat klippet i något av stil "vi får väll se vad som händer" och kopierar våra discord idn och skickar ut i chatten vi förstod inte riktigt varför men vi gjorde de till jäkligt oseriöst och spelade rädda. Vi satt i vc under tiden och jag var inte helt insatt men de de jag fick höra var att han typ skulle försöka doxa oss eller något liknande. Jag skrev då en helt påhittad ip och adress som svar till han för att visa att jag tar inte han seriöst och är absolut inte rädd. Direkt efter detta så skriver tar ja bort meddelandet och skriver att det var bara lall vilket jag trodde alla förstod och var med på men tydligen inte. Efter det så stack ja ut och checka dc på mobilen och vart kickad ur Alla Unive Discords.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det eftersom detta var bara ett skämt och ett missförstånd, jag förstod och tolkade det som att denna person var ute för att skapa dålig stämning mellan gängen och som jag sa tidigare försökt skrämma oss med att skriva att "vi får väll se vad som händer sen" och skickade ut våra discord idn. Som jag såg det så var de bara oseriös stämning kring det hela och ingen tog personen seriöst som skickade ut detta klippet. Detta med ipn och adressen var bara ett sätt och ironisera honom för att han skickat ut våra discord idn för ingen anledning och att de ryktades om doxxing i vår vc. Skulle aldrig doxxa någon tycker det är så jävla töntigt så det finns inte. Jag upplevde som väldigt oseriöst och att vi bara skoja med varandra men så verkade ju inte denna person tagit det, Det som stör mig är att folk verkat tappat förmågan att prata ur problem om denna person tyckte det var så jobbigt att jag skrivit detta som han inte ens borde tagit åt sig eftersom infon inte ens var han så kan man väll prata om grejen. Många problem här i världen pratar man ut och kommer till en lösning tycker det är onödigt att skicka iväg en pban på något som är så lätt att prata ut. Sen är de svårt att läsa av vilka som tål ett skämt och inte jag förstod det som rätt oseriöst stämning därför skrev jag det. Hade gärnat uppskattat om ni tog tiden att tala med mig innan ni permanent avstänger mig. Hade gärnat sett fram emot att komma tillbaka hade många planer för rpandet som nu fick strykas. Detta var bara ett skämt som vart till ett stort missförstånd hoppas ni kan ge mig en ny chans, har vart trogen spelare sen 2021 och aldrig blivit bannad för detta eller rört mig i kretsar där folk fifflar med doxxing och uthägning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingen aning brukar inte bli bannad så ofta typ hälften av bansen är från 2021-2022 och har inget minne av dem tidigare, men dem bansen som jag får tar jag till mig försöker ständigt förbättra mig. Tråkigt att det blev som det blev nu hoppas på en ny chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Till nästa gång så ska jag vara säker på att bägge parter är med på skämtet och innan man skriver något sånt förstå situationen tydligare. Så alla är med på det och inte tar illa upp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det skulle jag säga. Mer koll och förstå det tydligare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag vill inte se dig skämta om att skicka fake IP's eller gatunamn hej vilt igen. Även fast det var ett skämt enligt dig så tog jag inte det som ett skämt.
Välkommen in igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka