Accepterad CamelJointt | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CamelJointt

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130889561/

Ditt Hex-ID: 110000145c64d59

Vad är din discord tagg? CamelJoint#6556

Vem var det som bannade dig? olof

Bild på banmeddelande: ff04a282dfc0ed6fd85274762148d93b.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fearrp 7 dagar men sänkt till 3dar ser ingen mening att sänka en ban sjuk, ska även bort imorgon och skulle gärna velat gibba nu i ikväll innan jag drar på semester. Fick även inga klipps som jag bad om utan en sänkt ban som absolut inte hjälper mig på något sätt överhuvudtaget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag befann mig vid oil riggen i en helikopter från ingen stans börjar folk skjuta mot mig helt oprovocerat hann inte ens landa, jag lyfter lite högre och vänder helikopterns bak mot dem för att det ska bli svårare och träffa mig, notera att jag fortfarande lite högre upp och hovrar tillsut fick dem ner helin och jag krasha i vattnet därifrån simmade jag till land och leta upp en bil och hitta en ny helikopter. Jag åkte dit igen och landa hade också kontakt med grabbarna som var på båten som dödade dem som sköt mot mig. Jag åker tillbaka och hämtar upp dem. Sen påstår folk att jag metade vilket jag absolut inte gjorde om ni speccade mig så såg ni att från att första helikoptern crasha att jag simmade till land-hitta ett garage-åkte ner till stan tog en helikopter och körde raka vägen mot oil riggen utan någon stopp någonstans. Sen nämner ni att det är skumt att jag kommer tillbaka just när dem är klara med skottandet vilket dem inte alls var de kan dem som var med även intyga på. Ni hade mycket att säga i support men så lite klipps och bevis att lägga fram, Klippet ni visar är en snutt på 4 sekunder där jag åker nära dem. Vad hände efter det visade ni inte och ni inte heller om det var när jag skulle få för landingen första gången och dem började skjuta oprovocerat. Tidpunkten av klippet är okänt och bevisar inget absolut inget. Mer klipps behövs för att stödja.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut fel, man skjuter inte mot helikoptrar det är grovt sunt förnuft ser de ut som Afghanistan och taliban ligan står o smattrar på bergen? absolut inte dem gör fel i detta, dessutom hovrar jag iväg, klippar händelsen men är en bra bit ifrån dem och hovrar så vet inte hur de räknas som fearrp, var ju aldrig riktigt nära dem, med tanke på att jag dels aldrig blev träffad av några som helst skott utan bara bakre delen av propellern och baksidan. Sen så missade dem typ hälften av skotten eftersom jag hovrade långt över dem. Hade skotten träffats så kanske min helikopter inte snurrat där i 10 minuter efter att dem skjutit mot mig i 10 minuter så jag var faktiskt i luften ett bra tag innan jag crasha i vattnet.
I denna situationen har du fått det att se ut som jag gjorde fel när är dem som skjuter som galningar mot en helikopter asså de är så låg nivå så de är sjukt. Dem börjar provocera på VÅRAT område me twitch lives och skrivande i twitter och hädanefter börjar smälla mot helikoptern utan att vi ens fåt landa och prata med dem. Anders bergman OA krim har ju gått ut både igår och idag och påmint om regeln socialt rollspel tycker ni att det innefattar deras handlingar när 6-7 pers börjar skjuta hej vilt mot en helikopter i luften som går för en landning? Nej absolut inte det är helt sjukt hur ni låter sån här låg rp nivå ske och sedan är man själv som gör fel för att man hovrar en helikopter vad har jag att vara rädd för när jag är långt över dem och dem missar alla skott. Och det här med att vi skulle flyga lågt det var en del av våran plan hela tiden som jag sa till dig i support att jag skulle få deras uppmärksamhet så att grabbarna kunde gå upp på stegen och flanka dem bakifrån, det är rent taktiskt sätt och jag handlar inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ingen aning har inget minne.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning kanske skulle hovrat lite högre men var rätt så högt upp i luften hela tiden, de flesta skotten träffade under helikoptern. Men som sagt det var fortfarande våran plan efter att dem skjutit sönder mot oss för andra gången när vi gick för landning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja lite men var inte beredd på att dem skulle smattra sönder mot helin direkt, klippet du visa skulle också vara precis när jag gick för landning som sagt precis när jag skulle landa så började som smattra helt oprovocerat. Låg långt ifrån hela tiden har ni något som motbevisar eller mer tydliga klipp vill jag gärna se. Sedan så kan ni sluta leta fel i varje scenario man gör det är bara ban ban och mera ban ta in personen i support och snacka istället så ni får helbilden och prata som vanliga människor börja tröttna på det här rejält man kan ju förfan knappt ha ett scenario utan att man ska få skit för det punkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka