Accepterad Cameljointen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CamelJointen

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130889561/

Ditt Hex-ID: 110000145c64d59

Vad är din discord tagg? CamelJoint

Vem var det som bannade dig? ac sen philip320

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var genom ac och för att jag gjorde en emote

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vi vårt hus och gjorde /e lawnchair vilket göt att man buggar upp i luften

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktigt bannad blev senare anklagad för fusk som ja absolut inte använt fanns inge fusk på min dator överhuvudtaget och aldrig funnits, sen att en viss staff har något emot mig och drar lögner för dig Philip om att jag använt någon typ av cleaner för att rensa fusk är också en lögn. Har allt kvar på min dator och kan även visa er när ja senast rensa datorn som var flera månader sen, aldrig factory resetat min dator och aldrig använt fusk. Får mina roller dragna för "misstänkt fusk" förstår inte riktigt hade jag fuskat hade jag stått för de och gjort en överklagan därifrån. Jag e 20 år gammal jobbar heltid och har noll intresse för att fuska på ett spel. Det finns mycket som talar för att jag ej fuskar, från klipps till att jag blir bannad det var inte så att jag fick en sus kill eller liknande utan gjorde en emote. Gjorde även en pc check 2 månader innan med massa staffs och var helt clean, det var nog staffs som var mer insatta och hade mer kunskap. Blev liksom tvingad att gå in på McAffe som staffen trodde var något suspekt. Aldrig lagt ut ett montage eller förstört för servern med fusk under alla mina 4 år på unive. Jag är inte dum nog att fuska speciellt när ni kan pc checka när ni vill och se allt. Försökte inte gömma mig för någon pc check eller undvika, ja fick ett pm och gjorde upp en tid i support och genomförde den. Inget fusk hittades utan bara någon vit lögn om att jag tagit bort ett fusk vilket jag inte har.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. finns nog att kolla upp har ej så bra koll.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte gjort den emoten som vilket ledde till att jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja undvik emotes så hamnar ja inte i sån här skit. https://streamable.com/57dbyg även klippet när jag blir bannad, tycker själv de va jävligt tråkigt att åka på ban dels för staffen vägra lyssna och att jag ej fick kontakt med någon högre som kunde utreda detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka