Nekad CamelJoint | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CamelJoint

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130889561/edit/info

Ditt Hex-ID: 110000145c64d59

Vad är din discord tagg? CamelJoint#6556

Vem var det som bannade dig? BubbelGum tror jag han heter

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Skriver överklaganden från mobilen då jag är på semester, men stog något i stilen du har blivit avstånd för Grov Rdm.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och mina polare gick runt och sköt folk hej vilt nere i groovestreet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare hade riktigt tråkigt, så vi gick in på unive tog ut våra vapen och började rdma folk nere i groove, ca 3-4 minuter efter vart vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt rätt, jag borde tänkt igenom vad jag gjorde, jag har inte mycket mer att säga än att det var otroligt jäkla dumt rent ut sagt och att jag inte vet vad jag tänkte med, jag tycker alla förtjänar en andra chans, och jag har även vart en rätt så trogen spelare på unive spelat här i ca 7-8 månader som både krim och polis. Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag genomförde detta det var mest för att det var sommarlov, hade tröttnat generellt på fivem och valde att göra detta, detta var otroligt dumt och jag har lärt mig av mitt misstag och kommer aldrig hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingen aning om tidigare bans, skulle kollat om jag vart inloggad på mitt andra konto men har ej tillgång till det. Men vad jag minns så vart flesta av mina bans överklagade eller felaktiga. Har inge minne då det hände för ganska så länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat skita i och förstöra för andra, det var otroligt jäkla dumt och kommer aldrig göra om de, jag vill komma tillbaka till Unive och bidra med hög rp nivå och det roliga scenarion. Jag har verkligen sett över mitt misstag och nu när jag tänker på de i efteråt så var de otroligt dumt, kanske låter som jag sagt samma sak 100 gånger men jag ångrar det verkligen grovt och ber om ursäkt för mitt beetende.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det ska aldrig ske igen och jag har lärt mig en rejäl läxa av detta, vill verkligen tillbaka till unive och uppleva det som man gjorde förut, roliga scenarion och bra rp nivå hopps ni kan ge mig en till chans och låta mig gå denna gång, innerst inne är jag en trogen unive spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

personen är black listad och gör bann överklagan därför är den nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka