Nekad camel | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

camel

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966505023/

Ditt Hex-ID: steam:11000013bf9fe3f

Vad är din discord tagg? Popo#0688

Vem var det som bannade dig? Philip320's

Hur lång tid var din ban? står permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde som en idiot och stal en persons bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade baxat någons bil och kört iväg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel till 100% jag har inte varit så insatt i rp men har blivit bättre för har spelat på andra servrar nu och blivit bättre på sistonde och många av mina kompisar spelar på servern och vill vara med och rp i ett bra community.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har bara spelat här 1 gång så första gången jag blivit bannad på unisve

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag men tyckte inte rp var roligt då och förstog det inte bra nu har jag börjat spela på andra fivem servrar och spelar seriöst

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har börjat lära mig bättre om rp servrar för har spelat andra servrar under min ban tid.

Ja vill gärna bli polis eller typ starta ett gäng med mina kompisar för tycker det är roligt att rp som polis har varit polis på en amerikansk server grizzly rp och en svensk server gängmedlem och nu vill jag bidra till ett roligt roleplay community.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka