Nekad cam 56.ru | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cam 56.ru

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199852581077/

Ditt Hex-ID: steam:110000170ca70d5

Vad är din discord tagg? caml0ck

Vem var det som bannade dig? HedgeHog

Bild på banmeddelande: image_17.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem bannade mig för att jag använde fusk i ett scenario, fusken användes inte för min fördel men jag förstår till 100% varför bannen blev placerad. Jag ber också så hemskt mycket om ursäkt för detta, jag tar skulden till 100% eftersom jag inte tänkte mig för. Jag saknar ju liksom fortfarande Unive och alla minnen man hade. Tråkigt att det ska ta slut på detta sätt, men men jag kommer försöka att få en ny chans här på Unive och om ni är snälla o ger mig en ny chans hade det varit uppskattat sååå mycket. Jag är inte en problemspelare, jag lovar er, jag är en laglig man och gör som man ska vanligtvis men denna gång blev det fel. Jag lovar att detta ALDRIG mer kommer hända och om jag kommer tillbaka kommer jag göra bra ifrån mig och visa min riktiga jag, jag kommer vara mogen visa aktivitet och vara en seriös kille inom rpn. Ni kommer se att jag faktiskt inte är en problemspelare, jag SVÄR! Om jag gör om detta så kan jag vara kaputt föralltid aldrig mer komma tillbaka, jag är helt fine med det. Snälla! :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyss kommit in, träffat på min kompis (Cappish) och vi skulle göra ett roligt och detaljerat scenario där en kidnappning skulle ta plats. Vi ringde upp en kille ifrån båt bolaget och vi skulle lura honom till en plats, rikta vapen ta honom och skapa ett riktigt roligt och fett scenario, mitt i scenariot så får jag ett dm av en kille som heter nexl336, han sa ''bästa fivem fusket, prova om du vill'' Jag är helt rak o ärlig, jag tänkte inte riktigt och öppnade fusket. Jag hade det på hela resten av scenariot. Men tillbaka till hur scenariot höll på nu. Vi tog honom till Cappish hus och tänkte liksom tortera honom och sånt för han har gjort mycket skit mot Cappish. Han sätter sig på en stol och alla riktar vapen, det var också då jag märkte att soft bot aimen eller va det här började funka, jag har adhd o lite autism så när sånna saker händer får jag dopamin kick och jag blir uppspelt och sånt. Så jag fortsatte liksom med fusket hela scenariot för som sagt jag blev riktigt uppspelt. Vi tog honom sen till bilen som vi kidnappade han i och körde ut honom till hamnen, där ställde vi han på kanten till vattnet, jag och en till kompis stog vid han och riktade, sen sköt vi han. Han ramlade ner i vattnet och dog. Sen var planen att åka tillbaka, ta det lugnt och sen ta 1 till kille ifrån båtbolaget. Men så blev de inte, istället blev de perma ban o blacklist. Jag förstår till 100% varför detta beslut togs men jag tycker ändå att detta beslut kanske ska ändras och jag ska få en sista chans att bevisa att jag har lärt mig. Jag tänker också att detta var en mer mild användning av fusk eftersom jag inte direkt hade någon fördel i scenariot och det blev ju inte tråkigare rp osv för motparten. Men jag förstår fortfarande, fusk är ju fusk liksom. Det är fortfarande en fördel men som tur va så förstörde detta ej scenariot, vilket var toppen! Men just nu är det som det är, man får överklaga tills den blir accepterad, jag är redo och vänta jättelänge eller jättekort, sålänge man kommer tillbaks någon gång, och om ni väljer att inte låta mig komma tillbaka, berätta gärna det så jag slipper göra dessa överklagningar i onödan, för jag kommer försöka allt jag kan o orkar så länge det finns en chans att bli unbannad, annars är det ju meningslöst, jag vill också säga att om ni inte har gjort det kan ni läsa det jag skrev på ''Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?'' och se varför och hur jag kommer bete mig om/när jag blir unbannad / accepterad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% jag som gjorde fel, och det förstår jag verkligen, detta kommer aldrig att hända igen, det kan jag lova er hörni! om ni skulle se detta igen, då blir det kaputt på mig aldrig tillbaka bannad från forumet ALLT jag bryr mig inte vad ni gör då för det kommer aldrig att hända om jag blir bannad för något sånt här grovt igen, i swear! Jag vill också berätta att jag bröt mot nästan alla regler genom att fuska och jag förstår verkligen det, som sagt, ALDRIG FUSKA IGEN, allt är borta från min dator och jag har rensat den från fusken jag hade innan, jag ska förklara varför och vad jag gjorde fel så ni ser hur jag förstår detta, jag satte på och laddade ner fusk, regelbrott och riktigt dumt av mig och jag förstår det, jag var omogen och gjorde detta och jag står för det och kan lova att detta inte kommer hända igen, jag lovar, jag skulle aldrig ha gjort detta om jag visste att det skulle sluta såhär, unive är där jag hör hemma och jag hatar att detta var slutet, månarna på sommarlovet när man sket i frukosten och vänner och skulle in o grinda unive för det var det enda man hade på huvudet, jag saknar verkligen detta, det var prime life kan man säga, UNIVE ON TOP jag saknar servern o communityn massor. :(

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kan ha blivit bannad tidigare, kanske för typ hetsar i twt tror jag det var så inget riktigt grovt! :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Yes, aldrig laddat ner fusket, använt det o visat 0 respekt mot servern o Unive, det var mitt största misstag och det kommer aldrig att hända igen, jag lovar er, jag förstår mina misstag, till 100000% aldrig igen o jag saknar verkligen Unive, hårda ord nu men fuck fusk fuck allt sånt skit, jag saknar verkligen Unive, fusk är skit och leder bara till bans. Riktigt dumt, kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det är ju klart, aldrig fuska, visa respekt mot staff teamet och communityt och inte använda sånna här skit saker som fusk, silent bot esp eller allt sånt skit, bara vara en vanlig spelare och visa respekt mot dom andra, det blir inte kul för motparten om man träffar varenda skott eller vet vart dom är, aldrig IGEN!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej cam56.ru!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 2990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Hej cam56.ru!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 2990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Mvh cmail
Kan jag tänka på detta i någon dag?

Mvh Cam

Hej cam56.ru!

Mvh cmail
Jag känner mig ganska sugen faktiskt, jag ska tänka i typ någon timme till.

Mvh Cam :)

Har du tänkt klart? Detta erbjudande håller ej så länge
Min mamma måste nog ta ett lån men jag ska försöka fixa pengar på ett annat sätt jag ska försöka mitt bästa jag saknar verkligen Unive

Min mamma måste nog ta ett lån men jag ska försöka fixa pengar på ett annat sätt jag ska försöka mitt bästa jag saknar verkligen Unive
erbjudandet kvarstår. hur ska det bli? erbjudandet håller ej för evigt

Ska du köpa eller inte , svaret ska komma innan 20:30

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka