Nekad calvadoz2 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

calvadoz2

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 5 September 2021

Vad heter du på discord? boo1337#6471

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 302

Hur aktiv kommer du att vara? ungefär 6 timar per dag och alla dagar i veckan

Vad heter du? pelle

Hur gammal är du? 14

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? jag vill bli polis för att kuna hjälpa andra folk och kuna ha de bra i staden och kuna hjälpa folk och kuna hjälpa alla jag kan och jag vill kuna va den bäst polisen i stan och de ska vara bra rp och att jag ska göra så alla har kul och att jag ska hjälpa med allt jag kan och sätta de jag kan så dom får straffet för de dom har gjort dom andra eller mot mig

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det jag personligen tycker är viktigast inom polisyrket är att man har ett gott och rättvist bemötande mot sina medmänniskor. Jag anser även det är viktigt att man är påläst om yrket och att man kan alla grundläggande beståndsdelarna för att kunna agera som en saklig och kunnig polis. Jag anser dessutom att det är viktigt det är väldigt viktigt att man har ett disciplinerat betande dels mot sina kollegor i radion och i allmänhet. Viktiga saker så som att man tar jobbet seriöst och att man är en trevlig och social individ är även viktigt för att man ska kunna kunna vara en viktig polis och att men ska ha respekt mot alla

Vad vet du om yrket i helhet? att de är ett viktigt jobb och allt ska vara seriöst och att man alltid ska behandla folk rätt visst och att man ska ha en bra karaktär till att va polis och att de ska var mcyket roligt att spela som polis och ifall man tycker de är roligt så tar man de värkligen seriöst som jag kommer göra för de värkar väldigt kul och vara polis

Har du några tidigare erfarenheter? nej de har jag inte men vet lite vad man sak göra inte inte göra som polis men har kollat mycket på unive rp som polis och sånt och jag har sett hur dom har gjort med folk och inte vad dom har gjort med och inte har gjort med folk

Hur är du som person? jag är glad snäll rolig och gillar att spela mycket på fritiden och att jag tar ofta inte illa upp vad dom sägare till mig och sånt. Och jag är väldigt lugn som Persson tycker jag och i situationer så är jag väldigt lugn har dyslexi så kan bli svårt

Är det något vi bör veta om dig? nej inget specile bara att jag jätte hjärna vill kom med i polis yrekt.... tack för erat jobb som mod/staffs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka